شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » آقای استاندار سپاسگزاریم!

photo_2016-08-04_21-25-50

یکم: آبشار طلایی «دره گرم» خرم آباد می تواند پایگاه گردشگری و تاثیر گذاری در زمینه جذب توریسم باشد. این جمله را از مسئولین زیادی  شنیده بودم و هر بار که از کنار پُل ۹ دی می گذشتم  و جوانان معتادی را می دیدم که در  زیر پُل و میان آشغال ها و نخاله های ساختمانی در حال پیدا کردن یک وجب سیم  مسی و یا  جمع آوری کارتن و پلاستیک بودند بیشتر دلم ریش می شد.  چند ماهی است دیگر از آن  آشغال ها خبری نیست. کنار پُل ۹ دی تا نزدیکی های آبشار طلایی  رونقی به رنگ  مهربانی  گرفته است و می رود تا یکی از بزرگ ترین پارک های غرب کشور  تبدیل شود. این روزها  به جای معتادان، غروب ها هیاهوی کودکانی را می بینم که سرخوش با بازی های کودکانه شان  به زندگی جریان می دهند. آقای بازوند استاندار محترم، جناب اصلانی معاون عمرانی و آقای شهردار از شما سپاسگزارم. به خاطر این کار قشنگ تان. اما ای کاش ادامه  ۶۰ متری  زودتر به بلوار ولایت  یا همان  جاده الشتر وصل می شد تا این کار قشنگ زیباتر جلوه کند.

دوم:  افتتاح دو پُل  جهادگران و پُل مازیار یکی در منطقه جهاد گران و دیگری در منطقه فقیر اما شرافتمند اسدآبادی از دیگر کارهای قشنگ در این روزهاست.  پُل جهادگران،  منطقه توسعه نیافته فلک الدین خرم آباد را از بن بستی کشنده خارج کرد که امیدوارم در این منطقه شاهد رونق های گردشگری، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی باشیم. و پُل مازیار دره هولناک و غم انگیز اسدآبادی را به پارک نسترن و بلوار شریعتی وصل کرد تا کودکان برای بازی در پارک نسترن  با سرنگ های به جا مانده از تزریق معتادین  مواجهه نشوند و دیگر اینکه  بخشی از گره کور ترافیکی این منطقه باز شد.

سوم: صاحب این قلم  آنجا که نیار به نقد باشد عملکرد مسئولین را نقد خواهم کرد و برای  رونق و توسعه استانم از هیچ کوششی دریغ  نخواهم نکرد. و هرجا که کار زیبا و پسندیده ای در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مشاهده کنم قدر دان زحمات خواهم بود.  به همین خاطر  برای این سه کار قشنگ در شهر خرم آباد قدر دان زحمات شما هستم

 
عبدالرضا شهبازی/ بلوطستان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان