شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » راه اندازی پتروشیمی کوهدشت با سرمایه گذاری خارجی

Image result for ‫مهرداد غضنفری‬‎

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان از راه اندازی پتروشیمی شهرستان کوهدشت با سرمایه گذاری خارجی خبر داد.به گزارش بلوطستان  مهرداد غضنفری  با اشاره به اینکه همایش هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان با حضور ۳۰۰ سرمایه گذار ویژه در تهران برگزار شد، اظهار داشت: این افراد سرمایه گذار به تعبیری مهمانان خاص ما بودند.

وی بیان داشت: ۸۰۰ جلد کتاب انگلیسی و فارسی در رابطه با ظرفیت های استان در قالب هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان تحت قالب بسته ای به همراه سی دی و بروشور توزیع شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان اضافه کرد: دستاورد نمایشگاه و هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان در تهران این بود که بلافاصله یک گروه خارجی برای پتروشیمی کوهدشت با سرمایه گذار این مجموعه تفاهم نامه ایی را امضاء کردند.

غضنفری با بیان اینکه مقدمات کار پتروشیمی کوهدشت با سرمایه گذاران خارجی در حال انجام است، گفت: امیدواریم که این پروژه به زودی به سرانجام برسد.وی با بیان اینکه سه گروه سرمایه گذار به لرستان آمده اندو  از شرکت پرس، ژنراتورسازی و ماشین سازی استان بازدید کرده اند، افزود: در بدبینانه ترین حالت امیدواریم یکی از این سه شرکت را انتخاب کنند و به سرانجام برسانند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: پیش بینی ما این است در برنامه های تعریف شده در سند اشتغال و اقتصاد مقاومتی استان طبق توافق طراحی شده در پایان سال ۲۵ هزار شغل تثبیتی و ایجادی در لرستان داشته باشیم.

مهر لرستان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان