شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » کاظمی: شما نباید مانع تغییراتی که خواست مردم است بشوید

photo_2016-09-23_20-06-56

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: منافع مردم فقط این میزهای ریاست نیست.به گزارش بلوطستان سید حمیدرضا کاظمی با بیان این مطلب در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه معمولان افزود: عده ای با طومارنوبسی مانع امور نماینده شده اند.وی با بیان اینکه سعی کنید اصول اخلاقی را رعایت کنید تصریح کرد: اگر کار به جایی برسد که منافع مردم در خطر باشد مانع تراشان را در تربیون های رسمی به مردم معرفی می کنم.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من پیامم برادری و اتحاد است. وی اضافه کرد:  برادران به اصول دموکراسی پایبند باشید زیرا دموکراسی همان چیزی که شعارش می دهید.

وی با بیان اینکه منافع مردم فقط این میزهای ریاست نیست،افزود: شما نباید مانع تغییراتی که خواست مردم است بشوید.نایب رئیس دوم کمیسون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: با اخلاق نقد کنید شما روی همه ی پرونده سازان را سفید کرده اید.

photo_2016-09-23_20-06-53

کاظمی  با طرح این سوال که چرا می خواهید اقدامات نظام را به پای منافع خود هزینه می کنید،خاطر نشان کرد: دست برادری و اتحاد را به سوی همه دراز کرده و دست در دست هم نهیم به مهر معمولان و پلدختر را آباد کنیم.نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی افزود: من نماینده  همه مردم هستم چه کسانی که رای داده اند و چه کسانی که رای نداده اند.وی گفت: اگر یک حتی یهودی هم بیاید در این شهرستان سرمایه گذاری کند دستش و می بوسم اگر هم منتقد هستید لاقل منصفانه نقد کنید.

سید حمیدرضا کاظمی بیان کرد: من صبورم اما اگر به جایی برسد که منافع مردم در خطر باشد مانع تراشان را در تربیون های رسمی به مردم معرفی می کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: جنگ تحمیلی به تعبیر امام خمینی یک دانشگاه انسان سازی بود.کاظمی ادامه داد: رشادت ها و شجاعت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس حماسه دفاع مقدس را رقم زد و با وجود توطئه بیش از پنجاه کشور علیه نظام جمهوری اسلامی این ملت ایران بود که پیروزمندانه از نبرد هشت ساله بیرون آمد.

  1. تدبیری

    نماینده پلدختر و معمولان گویا وظیفه نماینده مجلس را نمیداند و فقط بفکر عزل مدیران دولت است که اینکارش دخالت در قوه مجریه و برخلاف اصل تفکیک قواست
    وظیفه نماینده حضور در مجلس و قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون میباشد

  2. معلم

    ……..
    فقط۱۸هزار و ۹۵۱ رای داری
    ………..
    وظیفه شما رفتن به مجلس و قانون گذاری است لطفا قانون را رعایت کنید
    دخالت در دیگر قوا ممنوع است

  3. دانشجو

    رفتار ……دم را به یاد یک نفر میندازه که همش میگفت لیستی توجیبمه بگم بگم بگم

  4. دوستي

    عزل و نصب مدیران ناکارآمد در راستای نظارت نماینده بر امور است . چطور شما رای مردم را در سال ۹۲ مشروعیت زا می دانید ولی رای مردم در هفتم اسفند ۹۴ به نماینده را مشروع نمی دانید . اگر اصلاح طلب هستید به قاعده ی بازی احترام بگذارید . این را بدانید که منافع مردم شهرستان فراتر از این میزهایی است که با طومار به آنها چسبیده اید البته به زودی این چسب فاسد شده و شما از این میزها جدا می شوید .

  5. ناشناس

    آقای کاظمی، تغییر مدیران هنر نیست، اگر واقعأ به فکر مردم هستید، کارهای زیربنایی و اساسی که باعث ایجاد اشتغال پایدار در حوزه انتخابیه شود انجام دهید

    • حامی دلسوز مردم....

      همان کسایی که خودشون رو به میز دوختن نمیذارن کاری انجام بده.

  6. ناشناس

    آقای کاظمی،وظیفه نماینده قانون گذاری است،نه تغییر مدیران،شما اگر به فکر مردم حوزه انتخابیه ات هستی سعی کن برای جوانان اشتغال پایدار ایجاد کنی،شما در این مدت .

  7. احسان

    چهار ماه از دوره نمایندگی نماینده محترم با این……. مردم دغدغشون تغییر مدیر آموزش و‌پرورش نیست. دغدغخ مردم رفع بیکاری و فقره

  8. نبی

    اگر سرمایه گذار بیلد و ببینه که مدیران این شهر بر علیه نماینده شب و روز طومار مینویسن میمونه به تظر شما؟؟؟؟؟؟؟!!!!مدیران باید هم جهت با نماینده و هم گام با دولت باشند تا شهر پیشرفت کنه.نمیتونی با نماینده کنلر بیایی یا علی بزن کنار،ما جوانها که نباید تاوان عشق میز و ریاست شما رو بدیم

  9. مهدی " واشیان"

    “”””” شما روی همه ی پرونده سازان را سفید کرده اید “””””
    پرونده سازان واقعا چه کلمه آشنایی درسته….؟
    جان سخن از زبان ما میگویی ………….

  10. رشنو

    احزاب و فعالیت حزبی طو مار نویسی نیست و هیچ وقت مانعی برای توسعه نیست

  11. کاییدی

    تیم رسانه ای کاظمی خیلی خوب دارند عمل می کنند

  12. کر سوز

    جناب ….. که این قد از دست زمین وآسمان گلایه دارد چرا آنجایی که جهت غزل ونصب مدیران اختیار تام داشته از افراد …… و غیر مرتبط با حوزه کاریشان استفاده نموده،نمونه آن به …….. وقرار دادن یک …… در راس مدیریت …….مردم است
    بابا بس کنید این ……

  13. محمدپور

    قطعا اگر مدیران خلاف نظر نماینده عمل کنند که الان همینطور است هیچ کار مثبتی انجام نمیشود چون بخشی از کار نظارتی نماینده همین است که مدیران کارامد در مسند امور باشند.در جواب کسی که گفته جناب کاظمی ۱۸۹۵۰رای آورده واین را بهانه ای برای مشروع جلوه۹ دادن مخالفتها با وی دانسته باید گفت آیا یادتان رفته که در سال ۸۶ اقای کایدی با ۱۸۵ رای اختلاف انتخابات را برد؟پس قاعدتا ایشان نباید فشاری برای تغییر ادارات می اورد ولی حتما می دانید هیچ رییس اداره ای حتی موافق جناب کایدی-مثلا گودرز نظری- نماند.

  14. دانشجو

    در جواب محمدپور
    رای کایدی بیشتر از نصف آرا بود و در ثانی کایدی با دولت وقت موافق بود و بالتبع دولت با خواسته های ایشان موافقت کرد
    ولی نماینده فعلی از ۵۱ هزار رای ۱۸۹۵۱رای دارد
    و یک …….. ولی فرماندار و مدیران منصوبین دولت تدبیر و امید هستند

  15. معلم

    لازمه توسعه شهر
    همگام شدن نماینده ومسئولین شهرند نمی شود درجلسات مسئول ونماینده مخالف هم باشند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان