شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » قانون گذاری و نظارت دو وظیفه اصلی یک نماینده مجلس است

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b1%db%b2%db%b5_%db%b1%db%b2%db%b4%db%b0%db%b0%db%b5

امام جمعه پلدختر گفت:قانون گذاری و نظارت دو وظیفه اصلی یک نماینده مجلس است. به گزار ش بلوطستان حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری در خطبه های نماز جمعه این هفته پلدختر با اشاره به هشتم آذر شهادت شهید مدرس روز مجلس افزود: بر اساس فرمایشان رهبر انقلاب ،مجلس باید زنده و سالم باشد. وی بیان کرد:  زنده یعنی قانون طوری وضع کند که بتواند مشکلی را حل کند و برای پویایی جامعه تلاش کند و نظارت درست انجام دهد .
امام جمعه پلدختر گفت: مجلسیان باید در محیط کار خود ابراز حضور کنند زیرا به عنوان وکیل مردم هستند. وی ادامه داد: یک نماینده خوب باید در مجلس حضوری فعال داشته و اظهار نظر کنند.

امام جمعه پلدختر تصریح کرد: نماینده مجلس باید از خواسته های موکلان خود دفاع کنند و به شعارهایی که به هنگام انتخابات و تبلیغات می دادند جامه عمل بپوشانند .
حجت الاسلام سوری افزود: سالم بودن مجلس یعنی این که دارای سلامت اقتصادی، اخلاقی و سیاسی باشد یک نماینده می تواند با حضور فعال در مجلس برای کشور ثمر داشته باشد .وی گفت: حضور مفیددر مجلس فعال بودن نماینده را نشان می دهد .سوری خاطر نشان کرد: یک نماینده خوب باید ابراز عقیده کند چون وکیل مردم است و باید از حقوق موکلینش دفاع نماید.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b1%db%b2%db%b5_%db%b1%db%b2%db%b3%db%b6%db%b5%db%b0

امام جمعه پلدختر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بدعهدی آمریکا در برجام گفت: حکمت های بلیغ مقام معظم رهبری متاسفانه گوش شنو ا نداشتو امروز شاهد هستیم که امریکا با بدعهدی به دنبال تمدید تحریم ها بر علیه ایران است. وی افزود: بر اساس فرمایشات رهبری در دیدار اخیر با بسیجیان ، آمریکا در برجام تخلفات متعدددی انجام داده و تمدید تحریم ها نقض آشکار برجام است.

وی ادامه داد: سیج دژ محکم و تسخیر ناپذیری است که دشمنان به دنبال نفوذ هستند و می خواهند برای بسیج رقیبی ایجاد کنند که باید مراقب و هوشیار باشیم.حجت الاسلام و المسلمین سوری با اشاره به فرارسیدن ایام ۲۸و ۳۰صفر نیز تصریح کرد: سبک زندگی رسول اله سیره آن حضرت باید در زندگی ما ساری و جاری شود.وی گفت: امام رضا علیه السلام با مبارزه سیاسی با مامون ماهیت حاکمیتی مامون را برملا کرده و با دفاع از شیعیان و پیروان موسی بن جعفر علیه السلام حقانیت شیعه را به اثبات رساند.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b1%db%b2%db%b5_%db%b1%db%b2%db%b3%db%b7%db%b2%db%b0

وی با بیان اینکه  پیاده روی بزرگ اربعین از نعمت های الهی است گفت: در راه پیمایی اربعین امسال نه تنها مسلمانان شیعه و سنی در آن حضور داشتند بلکه اربعین به نماد وحدت بین فرقه ها به ویژه شیع و سنی تبدیل شده است .
امام جمعه پلدختر گفت: این تجمع عظیم تبلور گفتمان تشیع و قدرت اسلام در نظام بین المللی کنونی است .حجت الاسلام سوری افزود: پیاده روی اربعین نماد شناخت امامت و ولایت است که باید هر ساله بیشتر از گذشته به آن توجه و حفظ شود .
امام جمعه پلدختر یا تقدیر از شهردار پلدختر به خاطر آسفالت خیابان ها و معابر سطح شهر نیز گفت: طبق گفته شهردار محل ها و جاهایی که هنوز آسفالت نشده نیز قرار است به نوبت آسفالت شود .

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b1%db%b2%db%b5_%db%b1%db%b3%db%b1%db%b5%db%b1%db%b6

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b1%db%b2%db%b5_%db%b1%db%b2%db%b3%db%b7%db%b4%db%b3

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان