شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » دولت در بخش های مختلف عملکرد قابل قبولی داشته است

۲۰۱۶۰۸۲۴_۱۳۵۸۳۸

بخشدار معمولان گفت: دولت در بخش های مختلف عملکرد قابل قبولی از خود برجای گذاشته است. به گزارش بلوطستان عباس محمودی با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری معمولان افزود: دولت  بحث تنش زدایی وارتباط با دنیای خارح را دردستور کار خود قرار داد و توانست بحث هسته ای را به سرانجام ب رساند . وی تکمیل فازهای پارس جنوبی ، ومبارزه با فساد وپذیرش مسئولیت بحث حقو های نجومی را از عملکردهای دولت عنوان کرد و تصریح کرد:  دولت تورم ۴۷ درصدی را به ۷درصد رسوندن ،وی عنوان نمودن وقتی دولت را تحویل دادیم بنزین لیتری ۸۰تومان بود و وقتی دوباره تحویل گرفتیم لیتری ۷۰۰ تومان بود و بعضی از اقلام اساسی مردم تامرز نایاب شدن از جمله برنج یش رفت به طوری که مردم به ناچار در مراسمات خود به جای برنج از ماکارونی استفاده نمودند.

وی افزود: گازوئیل از ۱۶ تومان به ۳۵۰ تومان رسید.ونیز سایر اقلام نیز به همین منوال بودند که دولت واقعاً مدیریت کردند.بخشدار معمولان گفت: بحث عبور راه آهن از درود به سمت خرم آباد دراین دولت کلید خورد . وی بابیان این مطلب که استاندار محترم لرستان یکی از فعالترین استانداران ودلسوز ترین استانداری بوده که واقعا در عرصه عمل شاهد عملکرد مثبت ایشان بوده ایم،گفت:  کاش استاندارانی که از اول انقلاب تا حالا به استان ما آمده اند ۱۰ درصد از کارهایی که ایشان انجام داده اند را انجام می دادند.

photo_2017-01-15_08-01-54

محمودی افزود: بحث توسعه فرودگاه وبحث احداث آزادراه خرم آباد به اراک از جمله فعالیت های خوب استاندار لرستان است. وی ادامه داد:  کشت وصنعت ما ۱۲ سال بود که راکد وتمام اجناس آن را به یغما برده بودن وهمچنین احیای کارخانه پارسیلون وچهارخطه ها و موارد دیگری که قابل تقدیر هستند.

بخشدار معمولان گفت:  در سال ۹۴ با پیگیریها ی صورت گرفته شده عملیات اجرایی پل ابراهیم آباد با همکاریهای مستمر  ترابی نژاد فرماندار وقت شروع شد. وی گفت:   استاندارلرستان در سفرچند هفته پیش خود به معمولان در دو مورد یکی مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان ویکی مبلغ ۴۰۰میلیون تومان دستور دادند به بخش معمولان اختصاص یابد.
بخشدار معمولان اضافه کرد: دربحث دیوار ساحلی که یکی از دغدغه های مردم معمولان بوده استاندار لرستان در همان سفر مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان تأکید کردبرای این پل هزینه شود واین پل تکمیل شود.

وی افزود:  ما درکمیته برنامه ریزی شهرستان پلدختر مبلغ۲۰۰میلیون تمان برای این پل درنظر گرفته بودیم ودرهمین سفر استاندارلرستان مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان تأکید کردند برای این دیوار اختصاص یابد.وی عنوان کرد: باتوجه به حساسیت این دیوار وموقعیت آن مبلغ حدود ۱۷۰۰۰۰۰۰۰۰ یک میلیارد وهفتصدمیلیون تومان با پیمانکار قرارداد بسته ایم و درصورتی که هنوز یک ریال به وی نداده ایم وپیمانکار از جیب خودش درحال انجام کارهاست. وی گفت:  درحال حاضر کمتر خیابانی درمعمولان داریم که آسفالت نشده باشد. وی با اشاره  به احداث چاه شماره ۳ آب شهرمعمولان دراین دوره گفت: بهره برداری از آن در ایام دهه فجر باتوجه به قول آقای کرموند دور از ذهن نخواهد بود.

وی درخصوص چمن زمین فوتبال شهر معمولان نیزگفت:  اعتبار لازم اختصاص پیدا کرده وامسال چمن آن انجام خواهد شد. وی افزود: در طی سال قبل دهستان افرینه مجهز به سیستمهای دیجیتالی گردیده و روستاهای منطقه زیودار وجلگه خلج در حال انجام هستند وبه زودی از این نعمت برخوردار خواهند شد. بخشدار معمولان گفت: درسال قبل ۳۱ کیلومتر آسفالت راه های روستایی داشتیم از خلیل اکبر تا چولهول وروستاهای همجوار را با هزینه ای حدود پنج میلیارد تومان آسفالت نمودیم.

محمودی دگفت:  بهسازی دیوار ساحلی آبشار افرینه در سال گذشته انجام شد و امسال هم این روند ادامه پیدا خواهد کرد. وی افزود: توسط یک خیر پارکی در ورودی دهستان افرینه احداث شده که هزینه ای در حدود ۱۵۰ یکصدوپنجاه میلیون تومان بوده است .وی از دریافت مجوز گردشگری از تهران برای دو روستای افرینه و کوگان خبر داد و گفت: واگذاری کاروانسرای چمشک به بخش خصوصی برای بهسازی واحداث هتل در آن منطقه در دستور کار است.

در دهه مبارک فجر امسال ما یا ۹ طرح عمرانی با اعتباری حدود ۱۶ میلیار ریال افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد.وی گفت: درسال ۹۴ ما یک میلیاردو ششصد وپنجاه میلیون تومان در روستاها داشتیم ودر سال ۹۵ پانزده طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر سه میلیاردونهصدوهشتاد میلیون تومان در دست اقدام داریم . وی افزود: درسال ۹۵ ما شش طرح پمپاژ برقی را بااعتباری بالغ بر پنج میلیاردو ششصدمیلیون ریال را در دستور کار داشته وشش طرح آبیاری قطره ای را نیز با اعتباری حدود هشتصدو چهل میلیارد ریال تکمیل کرده و  حدود پنج طرح پمپاژبرقی و پنج طرح آبیاری قطره ای را با اعتباری بالغ بر پنج میلیاردو هفتصد میلیون ریال دردست اقدام داریم .

وی گفت:  درسال جدید طرح برق رسانی به روستاهای طیار وگاوزردول را داریم ودارگل خیرعلی را قول مساعد گرفته ایم . بخشدار معمولان گفت: برای برق رسانی به اضافه چاه علیرضا وقسمت صادقی ها که امسال صورت بگیرند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان