شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » فسخ ۵فقره واگذاری اراضی ملی به دلیل عدم اجرای تعهدات

index

مدیر امور اراضی استان لرستان گفت: جلسه کمیسیون هیات نظارت ماده ۳۳ حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع در سازمان‌ جهاد‌کشاورزی استان تشکیل شده است. علی خادمی به بلوطستان گفت: به منظور نظارت بر اجرای طرح‌های کشاورزی و غیر‌کشاورزی اراضی واگذارشده در سنوات قبل‌،‌ کمیسیون هیئت نظارت با حضور اعضاء‌ تشکیل و در موارد تخلف مجریان از اجرای تعهدات نسبت به فسخ، تمدید، تعیین مهلت‌ و یا استرداد زمین واگذار‌شده اقدام به صدور رای نموده است.

وی افزود: در این جلسه ۱۱ فقره پرونده‌ واگذاری اراضی ملی برای‌ اجرای طرح‌های کشاورزی و غیرکشاورزی به مساحت‌ ۲۵۵ هکتار مطرح و برای آن تصمیم‌گیری شد.
خادمی گفت: طبق‌ نظر اعضاء‌ کمیسیون به علت عدم اجرای تعهدات توسط مجریان طرح ها در موعد مقرر برای تعداد ۵ فقره واگذاری اراضی ملی در سطح ۲۰۵ هکتار‌ فسخ قرارداد در نظر گرفته شد. وی بیان کرد: همچنین در این جلسه برای ۶پرونده ‌واگذاری در سطح ۵۰ هکتار که دارای وضعیت مناسبتری از نظر پیشرفت فیزیکی بودن و امکان به بهربرداری رسیدن انها باتعیین مهلت یا تمدید مهلت امکان پذیر بود برای فعالیت و پیشرفت ‌لازم وقت تعیین ‌شد که چنانچه‌ بعد از موعد تعیین شده این طرح‌ها به بهره برداری نرسند، مجدد در کمیسیون مطرح و نسبت به فسخ قرارداد اقدام خواهد شد.

این هیات نظارت که زیر نظر دکتر بازدار ریاست محترم سازمان و عضویت موثر مدیر کل محترم منابع طبیعی فعالیت میکند ضمن اعلام هشدار به کلیه افراد حقیقی و حقوقی که اراضی ملی را جهت اجرای طرح های مختلف کشاورزی و غیرکشاورزی در اختیار گرفته و در زمان قانونی نتوانند طرح خود را به مرحله بهره برداری برسانند اعلام مینماید که در اسرع زمان این هیات ضمن بازدید میدانی وتشکیل پرونده برای اندسته از مجریانی که دارای عملکرد مناسب در راستای اجرای طرح مد نظر نیاشند اقدام به فسخ قرارداد و استرداد اراضی ملی به منابع طبیعی میکند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان