شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » کاسیت به مرحله نهایی جشنواره سراسری ایثار و رسانه راه یافت

هفته نامه تحلیلی کاسیت از میان شرکت کنندگان در جشنواره ایثار و رسانه به مرحله نهایی این جشنواره که ( با حضور معاون اول رییس جمهور در تالار وحدت برگزار خواهد شد) راه یافت.

به گزارش بلوطستان؛ دبیر جایزه ایثار و رسانه ضمن دعوت از اهالی رسانه برای شرکت در مراسم اختتامیه این جایزه گفت: این مراسم روز سه شنبه ۲۶ بهمن ماه با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزیر ارشاد و جمعی از مقامات در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

photo_2017-02-14_16-30-34

علامیان در ادامه اسامی نامزدهای آثار و رسانه‌های راه یافته به مرحله داوری نهایی را اعلام کرد و گفت: با وجود این که این جایزه برای نخستین بار برگزار شد، حجم آثار ارسالی مناسب بود، امیدواریم سال به سال شاهد رشد بیشتر آثار رسانه‌ای با موضوع ایثار و دیگر خواهی باشیم.
طبق اعلام دبیرخانه این جشنواره کاسیت در بین رسانه های کشوری نامزد دریافت این جایزه شده است.
پوپک، خبرگزاری دفاع مقدس، دو هفته‌نامه تندیس، روزنامه اصفهان زیبا، روزنامه ایران، روزنامه جوان، روزنامه خراسان، سلام بچه‌ها، شاهد یاران، فصلنامه معرفت فرهنگی اجتماعی، ماهنامه پیام زن، ماهنامه فکه، پایگاه خبری سفیر افلاک، روزنامه جوان، فصلنامه پیام راستان و ماهنامه شاهد کودک رسانه های راه یافته به بخش پایانی این جشنواره هستند که به همراه کاسیت برای دریافت عنوان برتر با هم به رقابت خواهند پرداخت.

هفته نامه تحلیلی کاسیت به مدیر مسئولی فیروز اسماعیلی نژاد با شمارگان ۹۷ هر هفته به صورت فعال و مستمر بر روی پیشخوان مطبوعات قرار می گیرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان