شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » تنگ نظری ها یکی از عوامل فرصت سوزی در لرستان بوده است

photo_2017-02-01_19-16-13

استاندار لرستان گفت:تنگ نظری ها یکی از عوامل فرصت سوزی در لرستان بوده است. به گزارش بلوطستان هوشنگ بازوند در همایش روز مهندس با بیان این مطلب افزود: یکی از عواملی که در استان لرستان دچار فرصت سوزی شده‌ایم تنگ‌نظری‌ها است که سبب می‌شود فرصت‌ها از بین برود.

وی با بیان اینکه ارتقا تخصص و مهارت در نیروهای مهندسی باید صورت گیرد،اظهار داشت: این ارتقا باید صورت بگیرد و خلاقیت‌ها را ببینیم.استاندار لرستان گفت: نبود مجری ذی‌صلاح در استان لرستان یک نقیصه بزرگ است . وی افزود: جامعه مهندسان باید بتوانند استان لرستان را توانمند کنند .استاندار لرستان بیان کرد: باید جامعه مهندسان قوی و توانمندی داشته باشیم تا بتوانند سرمایه‌های بلاتکلیف را احیا کنند.

وی با بیان اینکه کمبود مجری ذی‌صلاح در استان نداریم یک نقیصه بزرگ است،افزود: حداقل یک متراژی برای سال ۹۶ لحاظ  شود تا مجریان ذی‌صلاح حضورداشته باشند.

استاندار لرستان گفت:  شهرداران مکلف هستند برای ایجاد مجریان ذی‌صلاح کمک کنند؛ شهردار خرم‌آباد باید پیش‌قراول این موضوع باشد و بحث مجریان ذی‌صلاح مدنظر قرار بگیرد.وی اظهار داشت: خلاقیت به عنوان اساسی ترین ارکان و هویت و شناسنامه مهنـدس می تواند موتور محرکه علوم مهندسی در دستیابی به اهداف مورد نظر باشد .
هوشنگ بـازوند قدرت تصمیم گیری و آزادی عملِ منطقی را از اصول مهم برای ایجاد خلاقیت برشمرد و افزود: حفظ روحیه خطر پذیری و ریسک پذیری از دیگر موارد مهمی ست که مهندسان باید با عمل به آن در جهت ارتقاء علوم مهندسی گام بردارند .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان