شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » تقدیر از دکتر حیدری به عنوان مدیر سطح عالی

در پی ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی، توسط سازمان برنامه و بودجه استان، دکتر اسدالله حیدری به عنوان مدیر سطح عالی شناخته شد. به گزارش بلوطستان به نقل از ورابط عمومی بهزیستی استان لرستان، بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته توسط معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه استان،”دکتر اسدالله حیدری”مدیر کل بهزیستی لرستان با کسب نمره ۸۲/۹۲ از مجموع ۱۰۰ امتیاز، بعنوان مدیر سطح عالی معرفی شد. پیرو این موفقیت، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور با اهداء لوح سپاس، از مدیر کل بهزیستی لرستان تقدیر کرد. در  بخشی از متن آن آمده است:

Untitled-1

موفقیت هر سازمانی در گرو مسئولیت پذیری مدیران و کارشناسان آن سازمان می باشد.بدون شک موفقیت سازمان در سال جاری در حوزه های لرزیابی عملکرد، ارتقاء سلامت اداری، پاسخگویی به موقع به شکایات و گزارش ها که در نهایت زمینه بهبود عملکرد سازمانی را فراهم کرده است، مرهون تلاش های سازنده و موثر همکاران می باشد. با توجه به همکاری ها و هماهنگی های جنابعالی با این دفتر در راستای انجام وظایف قانونی و صیانت از حقوق شهروندی (به ویژه حقوق جامعه هدف) از شما سپاسگزاری می نمایم.

خاطر نشان می‌شود بهزیستی لرستان، هم چنین در ارزیابی دستگاههای اجرایی استان، رتبه ۹ را از میان ۶۰ دستگاه اجرایی ارزیابی شده به خود اختصاص داد و در سطح بندی دستگاه ها رتبه “خوب” را کسب کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان