شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » به مردم پاسخ دهید که چه میزان اعتبار جذب پلدختر کرده اید


 

به گزارش بلوطستان پس از مصاحبه نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی و مشاجرات پیش آمده بین مجموعه استانداری لرستان و سید حمیدرضا کاظمی ،اصغر دولتشاه فعال سیاسی اصلاح طلب و رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان خرم آباد در انتخابات مجلس دهم به اظهارات نماینده مردم پلدختر واکنش نشان داده و خواستار پاسخگویی وی در خصوص اقدامات و فعالیت هایش در حوزه نمایندگی مردم شده است.متن این پیام بدین شرح است :

جناب آقای کاظمی، نماینده محترم مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی؛

با اهداء سلام و تبریک سال نو

با مطالعه بخشی از مصاحبه شما با یکی از رسانه‌های محلی و زیر سؤال بُردن عملکرد مدیریت استان نه تنها درحوزه پلدختر و معمولان، بلکه استفاده از واژه‌ی تبلیغاتی بودن عملکرد استاندار لرستان، اینجانب را بر آن داشت تا چند نکته را متذکر شوم:

اول: به‌رغم مخالفت اکثر نیروهای باسابقه‌ی اصلاح‌طلب، استاندار لرستان، آقای دستیاری را به‌عنوان فرماندار شهرستان پلدختر منصوب نمود؛ آن هم به‌خاطر تعامل با جنا‌بعالی؛

دوم: گرچه شما با بخشی از نیروهای اصلاح‌طلب در ایام انتخابات به توافقاتی رسیدید (و براساس همین توافقات، برخی احزاب حامی دولت تدبیر و امید، نام شما را در لیست حمایتی خویش قرار دادند)، ولی متأسفانه به بخشی از توافقات عمل نکردید؛ مثلاً در برخی جاها که نیروی اصلاح‌طلبی به شما رأی نداده بود، براساس اطلاعات ما، برخورد مناسبی از طرف شما با این نیروها نشده.

سوم: جناب آقای کاظمی؛ شما می‌بایست در این چند ماه نمایندگی‌تان با اصول تقسیم اعتبارات آشنایی داشته باشید. اختصاص بودجه‌ی شهرستانی از بودجه استانی حتماً براساس شاخص‌های هر شهرستان صورت می‌پذیرد؛خوب بود شما براساس مستندات، توضیح می‌دادید تبلیغاتی بودن عملکرد استاندار به چه معنی است؟ (با ارجاع به مستندات).

چهارم: همچنان‌که می‌دانید بخش عمده‌ای از بودجه‌ی عمرانی کشور، ملی و شناور است؛ (براساس برخی آمارها، ۳۸ درصد بودجه‌ی عمرانی کشور از نوع شناور است).لطف کنید گزارشی را به مردم ارائه نمایید درباره‌ی اینکه جنابعالی با تعامل و رایزنی با وزرا و هیئت دولت، چقدر از بودجه‌های ملی و شناور را توانسته‌اید جذب شهرستان پلدختر کنید؟

والعاقبه ‌للمتقین/  اصغر دولتشاه-سیزدهم فروردین‌ماه۹۶

همچنین اسد خسروی فعال اصلاح طلب با صدور پیامی  از مواضع نماینده پلدختر حمایت کرد. به گزارش بلوطستان متن این پیام بدین شرح است :

اخیرا در محافل؛ مجالس جراید وفضاهای مجازی دیده وشنیده شد که نماینده محترم مردم شهرستان پلدختر نسبت به عملکرد اقای بازوند معترض و از مدیریت ایشان بشدت انتقاد کرده است. این اتفاق تازه ای نیست که افتاده بارها وباراست از طریق صاحبان قلم ؛متنفذین سیاسی ودلسوزان عدم کارایی مدیریت کلان استان به مسئولین کشوری اعلام شده است ولی متاسفانه بدلیل حمایت بعضی نزدیکان اقای روحانی تا کنون توجهی به خواست مردم نشده است واین مشکل در سطح استان به وضوح دیده میشود وبایستی گفت وضعیت سایر مناطق استان بهتر ازروزو حال پلدختر نبوده ونیست .
ما ضمن احساس همدردی با مردم نجیب وزحمت کش پلدختر معتقدیم عدم توجه به خواسته های نماینده خوب ومردمی شهرستان پلدختر بی توجهی به خواست مردم شهرستان بوده است.
جناب اقای کاظمی بحق در طی این مدت وحتی قبل از پیروزی در انتخابات نه تنها در حمایت از دولت تدبیر وامید پیش قدم بوده بلکه در بکارگیری نیروهادر مدیریت های شهرستان از حامیان دولت روحانی استفاده کرده است لذا شایسته نیست در شرایط فعلی و باتوجه برگزاری دوانتخابات پیش رو اینگونه با نماینده مردم برخورد شود .
این حق قانونی نماینده مردم است
که از حقوق حوزه نمایندگی خود دفاع کند وبدنبال رفع مشکلات ومعضلات حوزه خود باشد و از طرفی نماینده دولت هم وظیفه منداست درحد توان در رفع این مشکلات گام بردارد.
در خاتمه عدم حضور استاندار در محل تجمع مردم با توجه به وقت قبلی که خود ایشان اعلام کرده است توهین هم به نماینده وهم به مردم منطقه بوده است

اسداله خسروی از فعالین سیاسی استان

  1. کارشناس

    لطفا”آقای دولتشاه توضیح دهند براساس کدام ماده یا تبصره ایشان حق سوال از نماینده را دارد؟
    ایشان از نماینده شهر خودش باید بپرسد

    • ناشناس

      واقعا موافقم
      حق رسمی و قانونی نماینده سوال از سه قوه می باشد اگر قرار باشه به حرف نناینده مردم گوش ندن خب میشه حکومت استبدادی
      اما بعضی ها باید حد و مرز خودشون رو بدونن این حرف توهین مستقیم به مردم پلدختر هست

    • خرم آبادی

      براساس همان بندی که به نماینده شما اجازه می دهد مردم کوهدشت و پلدختر را نسبت به هم بدبین کند

      • ناشناس

        مردم کوهدشت میخوان اصلی ترین منبع درآمد مردم شهر پلدختر یعنب کشاورزی رو ازش بگیرن ما مطمئن باشید نمیزاریم اینکار انجام بگیره مطمئن باشید
        اما به جز این کار هیچ مشکلی با کسی نداریم و به این راحتی هم کسی نمی تونه ما رو به دشمنی با کسی وادار کنه
        درود بر مردم شهرم

  2. من

    سلام.اقای دولتشاه.علت ریزش رای اقای روحانی کسانی هستن که فقط شعار میدن عمل صفر……

  3. پلدختری

    من هم به تبعیت ازآن بزرگواران ازشما جناب نماینده عظیم شان پلدختر می پرسم چه میزان اعتبار برای پلدختر جذب کرده اید،
    جز این است که تنها ثمره دوره نمایندگی شما.. پراکنی وسیاسی کاری بوده است.

  4. اصلاح طلب

    سلام و عرض ادب خدمت آقای دولتشاه
    باید خدمت شما عرض کنم شما در پلدختر اصلاح طلب صاحب تفکر ندارید،همه فرصت طلب هستند و در سالیان سال ثابت شده است که هر وقت دولت اصلاح طلب حاکم می شود کاسه داغ تر از آش می شوند و در زمان دولت اصولگرایان پیاده نظام آنان
    اگر عرایض بنده را قبول نداری انتخابات گذشته پلدختر را با دقت مرور کن
    وقتی اصلاح طلبان نمی توانند کاندیدا واحد معرفی کنن یعنی خرد جمعی ندارند و فقط شعار می دهند.
    داریوش ازادی و عزیز نظری و نعمت دستیاری اصلاح طلبان را زیر پای اصولگرایان له کردند حالا داریوش ازادی در خرم اباد کاندیدای اصلاح طلبان شده و در پلدختر … اصولگرایان است.
    اشتباه اصلاح طلبان این است که بر روی افرادی سرمایه گذاری میکنند که وانتقادی به اصلاح طلبی ندارند .
    شما مطمئن باشید… اصولگرایان است برای اینکه بتواند یک … ناقابل را بگیرد حاضر است با … کند .
    دوست عزیز غصه نخور اصلاح طلبان پلدختر خوب حرف می زنند ولی در عمل نمره صفر میگیرند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان