شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » گزارش مبارزه با فساد را در ۶ ماه اول به مردم ارائه خواهم کرد

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز با جمعی از نمایندگان مجلس دیدار و گفتگو کرد.رئیسی افزود: برای فقرزدایی برنامه های کاملا قابل اجرا وجود دارد و راهکار آن این است که به مردم و توانمندی های آنها اعتماد کنیم.نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه وضعیت اقتصادی کشور به هیچ عنوان خوب نیست و معضلات جدی در نظام پولی و مالی کشور وجود دارد، گفت: این که دولتی درباره فساد اداری دولت قبل را متهم کند، برای مردم قابل پذیرش نیست و «دزد دزد گفتن» مشکلی حل نمی‌شود. می‌توان با تغییر در مدیریت اجرایی گامی در تحقق قانون به نفع مردم برداشت.

رئیسی تصریح کرد: اگر دستگاه اجرایی کشور درست عمل کنند و بسترهای فساد را از بین ببرد؛ شاهد کاهش واقعی پرونده‌های فساد و کیفری هستیم. به عنوان یکی از دلسوزان و دغده‌مندان کشور فکر می‌کنم، وضع فعلی نه تنها مطلوب نیست بلکه برای مردم قابل تحمل نیست. بیاید برای یکبار هم که شده کشور، مردم و اقتصاد را خارج از نگاه‌های بسته حزبی و جناحی و گروهی ببینیم. مردم از این وضع خسته هستند.

وی گفت: در ستاد انتخاباتی ما همه سلیقه‌های سیاسی موجود در ذیل خط امام وجود دارد. درب ستاد بر روی همه علاقمندان و دلسوزان کشور باز است.

رئیسی افزود: در دهه ۶۰ توفیق احقاق حقوق مردم، برخورد با مفاسد اجتماعی، مقابله با اخلال‌گران عرصه عمومی و کوتاه کردن سایه تروریست‌های جنایتکار از سر مردم را داشتم.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی  پس از دیدار با نمایندگان مجلس در جمع خبرنگاران گفت:  بنده دستگاه‌های کشور را به‌خوبی می‌شناسم و معتقدم می‌توان ساختارها را اصلاح کرد.وی افزود:  بعد از گذشت ۶ ماه از فعالیت دولتم حتماً روند اصلاح ساختارهای فساد را به مردم و نمایندگان گزارش خواهم کرد و می‌گویم که ساختارهای کدام بخش اصلاح شدند.
رئیسی گفت:  حتماً پیشرفت کار را به نمایندگان و مردم گزارش خواهم کرد؛ چراکه درست نیست از یک سوراخ دو بار گزیده شویم.کاندیدای اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد:  اینکه هر روز پرونده‌ای مطرح شود، درست نیست. وی بیان کرد:  برنامه بنده اصلاح ساختارهای فساد، از بین بردن امضاهای طلایی و از بین بردن فساد در واگذاری مجوزهای بخش دولتی به خصوصی است.
وی گفت:  حتی اگر بعضی از دست اندرکاران انگیزه فساد هم پیدا کنند، ساختارها نباید اجازه دهد و کاملاً معتقدم می‌توان دستگاه اداری بدون فساد داشت.وی افزود: اگر خداوند به من توفیق مسئولیت دهد، مطلقاً اجازه نخواهم داد فسادر در هیچ کجای کشور لانه کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان