شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » کاندیداهای حزب اعتدال و توسعه لرستان در نشست رئیسی


 

سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه با حضور در جلسه فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی به تشریح برنامه های انتخاباتی خود پرداخته است. به گزارش بلوطستان در حالی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مجلس با برخی از نمایندگان اصولگرای مجلس دهم دیدار کرده است که در بین این نمایندگان پنج نماینده لرستان در مجلس شورای اسلامی نیز دیده می شوند.
عباس گودرزی و علاالدین بروجردی نمایندگان بروجرد در مجلس شورای اسلامی ،سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی ،الهیار ملکشاهی نماینده کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی و خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در نشست رئیسی حضور داشته اند.علاوه بر نمایندگان لرستان در مجلس دهم برخی از نمایندگان ادوار لرستان در مجلس شورای اسلامی نیز در نشست سید ابراهیم رئیسی شرکت کرده اند. قدرت اله ایمانی نماینده دور هفتم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی ،هادی مقدسی نماینده بروجرد در مجلس هشتم و ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم آباد در مجلس نهم نیز همانند نمایندگان فعلی لرستان در این نشست شرکت کرده اند.
گفتنی است سید حمید رضا کاظمی و الهیار ملکشاهی نمایندگان مردم پلدختر و کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در انتخابات دور دهم از حمایت حزب اعتدال و توسعه حزب حامی حسن روحانی در انتخابات آتی برخوردار بوده اند .

  1. دانشگاهی

    نمیشود تفکرشخص را عوض کرد.آیا تعامل با دولت جهت منافع شهرستان جرم است؟این نمایندگان دارای فکرسیاسی اصولگرایی هستندولی اهل تعامل هستند.ظاهرا”عده ای دوست دارندنمایندگان با دولت وقت قهرکنند!!

  2. شهروند

    اشتباهی که آقایان دارند اینست که اعتدال را بااصلاح طلب یکی میدانند درحالیکه چنین نیست بارها رئیس جمهورگفته است اصلاح طلب نیست ولی باز برخی بااین تصورکه دولت آقای روحانی اصلاح طلب است اشکال میگیرندکه چون فلان نماینده یافلان فرد اعتدال است نبایددردرنشست اصولگرایان حضوریابند.نمیدانم چرابرخی که ادعای “محلل سیاسی”وتحلیلگرسیاسی را دارندبا تعاریف واهداف احزاب داخل کشورآشنایی دارند یااینکه فرافکنی میکنندیاهمه را ازخودمیدانندوخودشیفته هستند.

  3. شهروند

    روی سخن افرادمنتقدنمایندگان اصولگرا نیست بلکه اصلاح طلبان حامی انهاست که برا منافع شخصی خود وبه بهانه عتدالی بودن آنها از آنها حمایت کردن

  4. محمدی

    بنظرم این به معنای اعلام حمایت صددرصدی نیست شاید درروزهای آینده سایرکاندیداها نیز به این فراکسیون دعوت شوند دوم اینکه در انتخابات مجلس کاندید موردحمایت دولت در پلدختر رقیب کاظمی بود .

  5. ابسری

    آدم باشنیدن حرف محمدی دیوانه میشه بابا سید سعید پس چکاره بود دولت نبود

    • محمدی

      آقای آبسری عزیز حمایت یک شخص فرق میکنه بااعلام حمایت یک حزب که بیانیه صادر میکنه . صرفا جهت اطلاع

  6. هوشیار

    تزویر را همه فهمیدند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان