شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » گودرزیان و شرفی از انتخابات کناره گیری کردند

علی گودرزیان و شهرام شرفی ازچهره های شاخص اصلاح طلب با صدور بیانیه ای از حضور در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر خرم آباد انصراف دادند. به گزارش بلوطستان گودرزیان که د رآخرین روزهای بررسی صلاحیت ها توانسته بود تایید صلاحیت خود را از هیات نظارت مرکزی انتخابات شوراهای شهر و روستا دریافت کند روز یکشنبه از حضور در انتخابات انصراف داد. متن بیانیه گودرزیان بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم
لاحول و لا قوّه الّا باللَّه!

سلام برهمه ی همراهان گرانسنگ!درودخدا برمردم ایران و همه ی کسانی که دلشان برای ایران و ایرانی می تپد!درودبرشهیدان راه آزادی ، عزت و پیشرفت این ملک و ملت! درودبر امام شهیدان و رهبرفرزانه ی انقلاب، مقام معظم رهبری و با آرزوی موفقیت برای دولت تدبیرو امید، دولت راستگویان و دولت مظلوم بی رسانه ی دکتر حسن روحانی که تبلور خواست اکثریت مردم ایران است.
همراهان عزیز!براساس خبرهای رسیده درآخرین فرصت باقی مانده و آغاز تبلیغات انتخاباتی شوراهای شهرو روستا،صلاحیت ما برای ورود به رقابت انتخابات شورای شهرخرم آباد تایید شده است.
اکنون ضمن سپاس از حسن اعتماد همه ی دست اندرکاران و مسیولین و آنانی که شفاف سازی نمودند و برای تاییدصلاحیت اینجانب سنگ تمام گذاشتند به دلیل تنگی زمان و مسیولیت اینجانب درستاد مرکزی دکتر حسن روحانی درلرستان،، از میدان رقابت انتخاباتی انصراف می دهیم و فرصت را به دیگر همراهان و عزیزان خود واگذار می کنیم.
ضمن تبریک و شادباش به همه ی کسانی که صلاحیت آنان تایید شده است و درمیدان رقابت های انتخاباتی پابه کارمانده اند برای همه ی این عزیزان آرزوی موفقیت و پیروزی می کنیم.درمسیر زندگی خود همواره خودمان را سرباز کوچک نظام‌ دانسته و قانونگرایی، کارمدنی و مردمی بودن را بزرگترین افتخارخود می دانیم.

بیست و چهارم اردیبهشت ماه ۹۶
علی گودرزیان ع پایدار

همچنین شهرام شرفی با صدور بیانیه ای کوتاه از حضور در انتخابات شورای شهر در خرم آباد انصراف داد.متن این بیانیه بدین شرح است:

اینجانب «شهرام شرفی»، به اطلاع شهروندان شهر خرم‌آباد می‌رسانم از کاندیداتوری پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد انصراف داده‌ام. ناگفته پیداست، رویکردم دفاع از فرهنگ سیاسی رأی‌دادن به لیست {اصلاح‌طلبان}، خواهد بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان