شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » ما در حال رقابت سیاسی بودیم نه دشمنی سیاسی


 
 

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر روحانی در استان لرستان در جمع فعالان ستادهای دکتر روحانی (لرستان) گفت:«انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه واقعاً خلق یک حماسه بزرگ توسط آحاد ملت بود.

به گزارش بلوطستان به نقل از چکیده خبر دکتر محمد بیرانوندی ،نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی غروب روز پنجشنبه چهارم خردادماه در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان لرستان تصریح کرد:«مهم‌ترین سهم از پیروزی متعلق به آن جوانی است که پارچه بنفش بر دستانش بود و ادعای هیچ سهم‌خواهی هم ندارد.

وی بیان کرد:«اعتقاد ما این است که ما در حال رقابت سیاسی بودیم نه دشمنی سیاسی؛ هرچند تیم مقابل برخی بداخلاقی‌ها کردند و این‌گونه وانمود کردند که دشمنی سیاسی است درحالی که رقابت سیاسی بوده است.

نماینده اصلاح‌طلب خرم‌آباد و چگنی اظهار داشت:«پیروزی متعلق به همه ملت است و متعلق به یک گروه خاص نیست و بنده هم یک عضو از شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هستم.

دکتر محمد بیرانوندی توضیح داد برخی انتقادات بود دال بر اینکه چرا نماینده رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی شده است؟ در حالی که من متولی این کار نبودم و خودم هم گفته بودم هر شخص دیگری می‌تواند بسم‌الله؛ درحالی که صلاح جناب آقای شریعتمداری این بود و رقم خورد.

سخنان دکتر محمد بیرانوندی با تشویق‌های پی در پی جمعیت حاضر در سالن روبه‌رو شد.رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر روحانی در استان لرستان، تصریح کرد:«مهم‌ترین هدف آن است که وحدت بین اصلاح‌طلبان باید تقویت شود و نباید عده‌ای با خیال‌بافی به دنبال تضعیف وحدت بین اصلاح‌طلبان لرستان یا خراب‌کردن این وحدت باشند.

دکتر بیرانوندی بیان کرد که موج دوم تبلیغات دکتر روحانی در کشور از استان لرستان شروع شد و استقبال مردم از رئیس‌جمهور بسیار گسترده و خوب بود/ این استقبال یک نوع اعتبار خوب برای لرستان در استقبال از ریاست‌جمهوری بود.

نماینده خرم‌آباد و چگنی تأکید کرد همه باید تلاش کنیم مشکلاتی همچون بیکاری را رفع کنیم و اشتغال را تقویت کنیم و این از شاخص‌های مسیر اندیشه اصلاح‌طلبی در حوزه اقتصادی است/ اگر در حق اشتغال جوانان کوتاهی کنیم به این استان خیانت کرده‌ایم.

گفتنی است دکتر روحانی در انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری نزدیک به ۲۴ رأی از ملت کسب کرد و رقیبش سیدابراهیم رئیسی نیز نزدیک به ۱۶ میلیون رأی. رأی دکتر روحانی نسبت به سال ۹۲ که در مجموع ۵۱ درصد آراء بود این دوره رو به رشد نهاد و به ۵۷ درصد آراء رسید.

  1. بهمن محمودی اصلاح طلب پلدختر

    باسلام واحترام به مخاطبین عزیز،،،با همه احترامی برای دکتر بیرانند قایل هستم ولی مجموعه ستادها که دراستان فعال بودند هیچ تاثیری در آرای روحانی نداشته اند بلکه مردم به نوعی با بی اعتنایی مطلق به این ستادها رای به دکتر روحانی دادند ،،،،دلیل اول ،باتوجه چیدمان های تکراری وبعصا خودمانی ،مردم به ایشان اقبال نکردن ،،دوم ،،،وجود شبکه های فعال مجازی در شهرستان ها واطلاع رسانی های خوب این شبکه ها تاثیرگذار تر از ستادها بود ،،،سوم ،،مردم ایران وخاصه لرستان هم به آن باور ویقین رسیده بودند تداوم این دولت که امورات را طبق برنامه ریزی وعملیاتی در سطح کشور انجام میدهد بهتر ومقبول تر است چهارم ،،ستادهای مفازه ای توان ایجاد هیجان انتخاباتی را دریک جامعه نداشته وندارند وکلا ستادها یک بی روحی مزمن در آنها وجود داشت که نمی توانست کار تاثیر گذاری داشته باشند پنچم ،،در عصر ارتباطات وشبکه ها وانتقال سریع خبری مجالی به ستادها نداده ونمیدهد ،،،،،در یک نتیجه گیری وجمع بندی تئوری وعملی این است کلا ستادها مغازه ای از نظری تئوری هیچ حرفی برای گفتن نداشتند که در مواردی از آن اشاره شد واز لحاظ عملی هم کاری نکردن که به رای مردم تاثیر گذار باشد یعنی ستادها مردم را پای صندوق رای نیاوردند ،،،،،،،لازم به ذکر است صدا وسیما هم خوب عمل کرد وتوانست رسالت خود را بخوبی انجام بدهد با مناظره ها خوب وتا حد انصاف در رعایت وقت وزمان به کاندیداهای محترم وارایه برنامه های کاندیداها ونشاط انتخاباتی خوب عمل کرد ،،،،در پایان باید بگویم این ستادها بیشتر جنبه تشریفاتی داشتند

  2. متش بیرانوند

    اقای بیرانوند در این مدت هیچ کاری برای خرم اباد انجام ندادید.مردم به شما رای دادن بری برای جوانان بدبختشان کار ایجاد کنی نه اینکه دنبال رئیس جمهور بازیت و افتتاح ستاد باشی .از رابطه و همسویی شما با دولت چه خیری به خرم اباد و لرستان رسیده.لطفا دست بردارید از این بازیهایه سیاسی نگاهی به امار فقر،بیکاری،خودکشی،افسردگی،اعتیاد در لرستان بیاندازید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان