شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » لرستان رتبه نخست کاهش سرقت را دارد

سردار محمد قنبری در جمع خبرنگاران گفت: با اقدامات و برنامه ریزی‌های انجام شده در استان در راستای کاهش سرقت برابر با اعلام نیروی انتظامی کشور لرستان از رتبه ۹ کشور در زمینه وقوع سرقت به رتبه ۱۷ رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر لرستان با استان دارای رتبه دوم کاهش سرقت با ۱۶ درصد آمار کاهش اختلاف زیاد دارد، اظهار کرد: در فصل نخست امسال در مجموع ۳۲ درصد کاهش سرقت در لرستان وجود داشته است.
فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه در این راستا در حوزه سرقت در منازل ۳۰ درصد، سرقت مغازه ۳۴ درصد، موتور سیکلت ۲۹درصد، کیف قاپی ۲۸درصد و سایر سرقت‌ها ۳۶ درصد کاهش ایجاد شده است تصریح کرد: کشف سرقت در این استان ۱۵درصد و کاهش جرایم خشن در با عنوان سرقت مسلحانه و راهزنی ۱۰۰ درصد کاهش یافته است.
قنبری با اشاره به اینکه آدم ربایی و گروکشی ۵۰ درصد کاهش داشته است، اظهارکرد: وقوع شرارت‌های چاقو کشی و قمه کشی۳۱ درصد کاهش داشته است.
وی با تاکید بر اینکه کشفیات سلاح در لرستان ۹۸ درصد نسبت به مدت مشابه ۹۸ درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: در چهار ماه نخست سالجاری ۹۰۰ کیلوگرم کشف انواع مواد مخدر وجود داشته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش داشته و ۲۸ باند حرفه‌ای در این راستا در استان منهدم شده است.
فرمانده انتظامی لرستان گفت: در چهار ماه نخست سال در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان شش باند به ارزش ریالی ۱۰۷ میلیارد ریال متلاشی شده است
منبع:ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان