شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان در کوهدشت راه‌اندازی شد

با حضور امام جمعه، نماینده مردم شهرستان در مجلس و رئیس آموزش و پرورش کوهدشت، مجتمع آموزس رفاهی فرهنگیان این شهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
IMG_0216 (2)
عصر امروز با حضور حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس آموزش و پرورش کوهدشت، مجتمع آموزش رفاهی فرهنگیان این شهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید. مدیر آموزش پرورش کوهدشت در افتتاحیه این مجتمع گفت: این مرکز با زیربنای بالغ بر ۷۰۰ متر مربع در سه طبقه ساخته شده است.
بهمن نریمانی عنوان داشت: این مجتمع ۳۰۰ متر محوطه دارد که از این پس به صورت همیشگی به ۴۰۰ دانش‌آموز همزمان خدمات ارائه می‌دهد. وی از تجهیز این مرکز در آینده جهت اسکان بازرسان وزارت مربوطه و اداره آموزش پرورش کل استان لرستان خبر داد و تصریح کرد: این مرکز متعلق به ۱۲ هزار و ۲۸۵ فرهنگی شاغل و ۷۰۳ نفر فرهنگی بازنشسته است که بنا داریم، برای بهره‌مندی از خدمات این مرکز تخفیف ۲۰ تا ۳۰ درصدی برای فرهنگیان در نظر بگیریم تا بیشتر بتوانند از این مجتمع استفاده کنند. مدیر آموزش پرورش کوهدشت اضافه کرد: همکاران و خانواده‌های آنان با توجه به داشتن سالن و رستوران موجود در  این مجتمع می‌توانند مراسم‌های شادی خود را در این مکان برگزار کنند. نریمانی بیان کرد: به جز فرهنگیان، سایر اقشار جامعه نیز می‌توانند با رعایت ضوابط از این مجتمع بهره‌مند شوند. وی در پایان از مساعدت‌های اللهیار ملکشاهی، نماینده مردم شهرستان کوهدشت در مجلس و گودرز کریمی‌فر، مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان جهت راه‌اندازی و افتتاح به موقع این مرکز قدردانی کرد.

تهیه خبر: احمد بساطی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان