شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » اختصاص نیافتن اعتبار وزارت ورزش به استخر شنای پلدختر

7

فرماندار پلدختر گفت: از ۱۳ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده برای استخر شنای پلدختر هفت میلیارد ریال آن مربوط به وزارت ورزش و جوانان است که تاکنون اختصاص داده نشده است.به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، قدرت‎الله ترابی‎نژاد در جلسه ساماندهی امور جوانان این شهرستان بر اهمیت نقش پررنگ جوانان در عرصه‌های مختلف تاکید و اظهار کرد: هم‌افزایی منابع و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در راستای ساماندهی امور جوانان مهم است و با مشارکت در حوزه جوانان می‌توان در راستای حل این مسائل تاثیرگذار بود.

فرماندار پلدختر گفت: نسل جوان نسل پویای جامعه است و به همین دلیل ارزشمند‌ترین سرمایه اجتماعی کشور محسوب می‌شوند.ترابی‌نژاد با تاکید بر برنامه‌ریزی متناسب با محورهای مورد نیاز جوانان اظهار داشت: دستگاه‌های مختلف برای تعیین شاخص‌های اساسی و محوری ستاد ساماندهی امور جوانان برنامه‌ریزی کنند و مسائل و مشکلات جوانان باید در اولویت دستگاه‌های متولی قرار داشته باشد.فرماندار پلدختر به نقش پررنگ و مهم خانواده در جلوگیری از سوق دادن جوانان به ناهنجاری‌های اجتماعی گفت: خانواده از ارکان محوری جامعه‌پذیری نسل جوان است.

ترابی‌نژاد با انتقاد از روند ساخت استخر شنای این شهرستان گفت: ۱۳ میلیارد ریال اعتبار برای استخر شنای پلدختر اختصاص داده شده که از این میزان هفت میلیارد ریال مربوط به وزارت ورزش و جوانان است که متاسفانه تاکنون هیچ تخصیصی نداشته است.

وی افزود: پیمانکار قبلی استخر شنا خلع شده و با وجود این‌که تمامی مقدمات، شرایط و تشریفات برای شروع به کار عملیات اجرایی توسط پیمانکار جدید فراهم شده، این پیمانکار تمایلی به کار در پلدختر ندارد و در جایی دیگر مشغول فعالیت عمرانی است.

فرماندار پلدختر خواستار تذکر جدی معاونت عمرانی استاندار لرستان به پیمانکار جدید استخر شنای پلدختر شد و گفت: این پیمانکار در لحظه آخر از شروع عملیات اجرایی استخر امتناع کرده و باید از فعالیت‌های عمرانی این شرکت در جایی دیگر توسط مسئولین ذی‌ربط جلوگیری به عمل آید.

وی با تاکید بر تشکیل صندوق حمایت از ورزشکاران شهرستان پلدختر اظهار داشت: حل مشکلات ایاب و ذهاب تیم‌های ورزشی به شهرستان‌های مجاور با خرید یک دستگاه مینی‌بوس باید در اولویت قرار گیرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان