شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » صدا و سیمای لرستان در پخش اخبار ، سلیقه ایی و گزینشی برخورد می کند

img_1491

فرماندار پلدختر گفت:خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان پلدختر در سال ۹۳سنگ تمام گذاشتند.به گزارش خبرنگار بلوطستان قدرت الله ترابی نژاد  در جلسه خدمات اجرایی سفر این شهرستان افزود:خبرنگاران و اصحاب رسانه و خبرگزاریهای استان و رسانه های محلی در سال ۹۳در حوزه اطلاع رسانی قدم های بزرگی برداشتند که جای تقدیر دارد.

وی گفت:رسانه ها در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی مسائل و مشکلات همیار دولت در شهرستان بوده و نقشی موثر و تاثیر گذار ایفا کردند.نماینده عالی دولت در شهرستان پلدختر خاطر نشان کرد:صدا وسیما نیز در انعکاس اخبر زحمات زیادی کشید که از مدیر کل صدا وسیمای مرکز لرستان تشکر می کنم.

ترابی نژاد با انتقاد از برخی عوامل خبر صدا و سیمای مرکز لرستان افزود:در برخی موارد عوامل خبر صدا و سیمای مرکز لرستان در انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان پلدختر سلیقه ایی عمل کرده و گزینشی برخورد می کنند.

20150222_085836

وی تصریح کرد:در هنگام وقوع برف خدمات زیادی به عشایر و محاصر شدگان در برف به ویژه عشایر و ساکنان مناطق کوهستانی ارائه کردیم و حتی خبرنگار صدا وسیما نیز حضور داشت اما متاسفانه این مسائل علیرغم فیلمبرداری و تدوین خبر در صدا و سیمای لرستان انعکاس نداشت و تنها یک صحنه چند ثانیه ایی از اینجانب پخش شد که در حال اندازه گیری حجم برف در یکی از مناطق عشایری هستم که جای تاسف داشت.

ترابی نژاد صدا وسیما را رسانه ملی و متعلق به مردم دانست و اظهار داشت:در همین گزارش دیشب که در خصوص جاذبه های گردشگری و طبیعی پلدختر در خبر لرستان پخش شد صحبت های نماینده عالی دولت در شهرستان پلدختر پخش نشد آن هم سخنانی که در مورد لزوم ساخت موزه پلدختر و نگاهی به پتانسیل های گردشگری و تاریخی پلدختر بود.

فرماندار پلدختر خاطر نشان کرد: مدیرکل صدا و سیمای لرستان شخصی زحمت کش و قابل احترام است اما باید در این خصوص به دست اندرکاران واحد خبر لرستان بابت گزینشی پخش کردن رویدادهای پلدختر تذکر دهد.

وی گفت:این مسائل برای من عجیب و غریب است و واقعا نمی دانم چرا دست اندرکاران واحد خبر صدا وسیمای مرکز لرستان اینگونه برخورد می کنند.فرماندار پلدختر تصریح کرد: صدا و سیما متعلق به همه مردم است و نباید از آن تفسیر شخصی شود.

  1. محمودی

    موافقم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان