شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » زنان در همه عرصه ها نا م بلندی از خود به یادگار گذا شته اند

http://poledokhtar-gov.ir//dorsapax/Data/Sub_3/File/20150112_081019ccc.jpg
 

به گزارش بلوطستان فرماندار پلدختر در مراسم گرامیداشت هفته زن و تجلیل از بانوان نمونه دستگاههای اداری این شهرستان گفت: فاطمه زهرا الگوی تمام عیار برای بانوان بوده و رفتار و سیره آن حضرت باید به عنوان سرمشق زنان ما قرار گیرد.وی با اشاره به نقش  مهم زنان در تحولات مختلف انقلاب  اسلامی گفت : زنان ایران  حتی در عرصه دفاع مقدس و پشتیبانی  از جبهه های جنگ نقش بسزایی ایفا کرده  و نام بلندی از خود را در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی برجای نهادند.

وی الگوپذیری زنان از فرهنگ فاطمی را در تربیت نسلی پویا مؤثر دانسته و خاطرنشان کرد: از جمله مهم‌ترین خصلت‌های این بانوی بزرگوار عفت و حیا آن حضرت است که زنان و دختران جوامع اسلامی باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند چراکه اصل و جوهره ایمان حفظ حیا در تمام شئون زندگی است.

ترابی نژاد تصریح کرد:زنان ما با درک مسئولیت‌ها و جایگاه عظیمی که اسلام برای آن‌ها در نظر گرفته است به این باور دست یابند که پیروی از اخلاق و فرهنگ اصیل فاطمی در تمامی شئون زندگی آن‌ها نقشی مهم و تأثیرگذار دارد.

فرماندار پلدختر  افزود : زنان باعث آرامش  در خانواده که بنیان اصلی جامعه است  دارند هستند. وی گفت: از دامن پاک این زنان است که فرزندان صالح و نیک پرورش یافته  که امروز در عرصه های مختلف  سیاسی  ماننده  مذاکرات هسته ای نقش آفرینی  می کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان پلدختر  اظهار داشت : امید است در سالی که با نام مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) آغاز  و با تدبیر مقام معظم رهبری  به نام  سال دولت  و مردم ، همدلی و هم زبانی  نامگذاری  شد با وحدت   و هم افزایی  میان اقشار مختلف  مردم  و مسئولین شاهد برداشتن گام های بلندی برای  توسعه  همه جانبه  شهرستان از یک سو و رسیدگی به مشکلات مردم  از سوی دیگر باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان