شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » آبرسانی ۱۸۰ روستای لرستان با تانکر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به کاهش بارندگی، منابع آبی و اُفت آب های زیر زمینی، گفت: ۱۸۰ روستای استان اکنون با تانکر آبرسانی می‌شوند که بیشترین آنها در شهرستان های پلدختر و دلفان قرار دارند.

حمیدرضا کرموند در تشریح این خبر اظهار داشت: از ابتدای اردیبهشت ماه امسال تاکنون ۱۵ میلیون مترمکعب آب در استان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش یافته است.

وی افزود: منابع آبی در لرستان نسبت به بلندمدت بیش از ۳۵ و نسبت به کوتاه مدت بیش از ۸٪ کاهش نشان می‌دهد که برای جلوگیری از این روند کاهشی و بروز بحران به همراهی مردم نیاز داریم.

کرموند با بیان اینکه در لرستان سدی برای تامین آب شرب پایدار شهر و روستاها وجود ندارد، عنوان کرد: در صورت مصرف نکردن بهینه و صرفه جویی، مشکلاتی در بسیاری از مناطق استان که زیرساخت مناسبی ندارند به وجود خواهد آمد.

وی گفت: به تمام مشترکان توصیه می شود که از آب شرب فقط برای مصارف آشامیدنی و بهداشتی استفاده کنند و وسایل سرمایشی مانند کولرهای آبی را بررسی و از نشت آب جلوگیری نمایند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. מגוון רחב של דירות דיסקרטיות בצפון

    Im more than happy to find this page. I wanted to thank you for your time for this fantastic read!! I definitely really liked every part of it and i also have you book-marked to look at new things in your site.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان