شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » آغاز به کار ستاد انتخابات لرستان

photo_2017-01-29_17-50-50
 

انتخابات اردی بهشت ۹۶ در لرستان به ریاست حبیب الله خجسته پور برگزار خواهد شد. به گزارش بلوطستان در اولین جلسه ستاد انتخابات لرستان سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری لرستان بعنوان رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و شورای شهر و روستای پنجم منصوب شد.

استاندار لرستان در اولین جلسه ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در لرستان گفت: اجرای قانون، سلامت، امنیت و مشارکت پرشور از شاخص ها و راهبردهای ما در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاست.

هوشنگ بازوند افزود: اگر در انتخابات قانون ملاک اصلی باشد، امنیت و مشارکت هم در سطح بالا فراهم شدنی است.وی با بیان اینکه سطح سلامت انتخابات با تقویت سرمایه های اجتماعی کشور و نظام رابطه مستقیم دارد،اظهار داشت : برقراری امنیت انتخابات راه را بر هر گونه مشکل اجتماعی می بندد.استاندار لرستان گفت: ستاد انتخابات استان با هوشمندی و مدیریت می تواند از شبکه های اجتماعی به عنوان یک فرصت در راستای رسیدن به اهداف بزرگ انتخابات استفاده کند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان نیز در این جلسه خواستار  برگزاری  جلسات  قانون خوانی اعضا ی ستاد انتخابات لرستان شد و گفت: سلامت و قانونمندی همراه با  رعایت اصل بی طرفی اعضا از جمله راهبرد مد نظر ما در ستاد انتخابات لرستان خواهد بود .حبیب االه خجسته پور افزود: از این پس جلسات ستاد انتخابات لرستان به صورت هفتگی برگزار خواهد شد.

  1. ناشناس

    شهر هفت چشمه با شاکاری بخشدار محترم کاکاوند طی جلسه ای کاندید های این شهر را دعوت به انصران در بخشداری کاکاوند کردند ودر اون جلسله با حضور امام جماعت این شهر قرار بر این نبود اون را به فرمانداری دلفان بدهند اما شگرد بخشدار فقط ویرانی کاکاوند وشهر هفت چشمه میخواهند فرماندار محترم وپرتلاش لرستان به داد شهر نو پای هفت چشمه برسید وتمام کاند یده مردم وامام جماعت شهرمان ازبخشدار تان شاکی هستند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان