شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » آل سعود توان اداره حج را ندارند

kart-007

نماز عید سعید قربان به امامت امام جمعه پلدختر در مسجد جامع این شهر برگزار شد. به گزارش بلوطستان حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر در خطبه های نماز عید قربان با تبریک عید قربان گفت:قربان از مناسک مهم حج و مناسک حج نیز برگرفته از از اعمال حضرت ابراهیم(ع) در زمان قربانی کردن فرزندش حضرت اسماعیل(ع)  بوده است.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه به دلیل بی کفایتی آل سعود ملت ایران در عید قربان سال گذشته عزادار شد،افزود:متاسفانه براثر این اتفاق تلخ ۷هزار نفر از مسلمانان دنیا و تعداد ۴۶۴زائر ایرانی جان خود را از دست دادند .

photo_2016-09-12_12-19-22

امام جمعه پلدختر ذی الحجه را یادآورجنایات آل سعود دانست و گفت: شجره خبیثه آل ملعون که از پول مسلمانان برای دفاع از اسرائیل و نابودی اسلام تلاش می کنند به دنبال حذف برائت از مشرکین و جایگزینی آن با برائت از مسلمین است.

وی با بیان اینکه مسلمانان نباید در قبال جنایات وبی کفایتی آل سعود در اداره حج ،سکوت کنند،اظهار داشت: آل سعود از حج به عنوان ابزاری برای ضربه زدن به اسلام استفاده می کند.

kart-012

امام جمعه پلدختر اظهار داشت: حادثه تلخ سرزمین منا نشانه بی کفایتی و سهل انگاری آل سعود است و جنایت های اخیر حکام سعودی این شجره خبیثه ملعونه در تاریخ بی سابقه و حادثه منا چهره ننگین آنان را به جهانیان شناساند .

photo_2016-09-12_12-19-42

حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری افزود: آل سعود سفاک در دامن اسراییل هستند و عقد اخوت و برادری با یهود بسته اند و توان اداره حج را ندارند و کسی که نسبت به این موضوع بی تفاوت و سکوت می کند در گناه آنان شریک است و مدیریت حج حق مسلم مسلمانان است .

وی گفت: بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص فاجعه منا باید کمیته حقیقت یاب بین المللی تشکیل شود تا علت حادثه مشخص شود.امام جمعه پلدختر خاطر نشان کرد:  دولت ومجلس در موضع قدرت از حقوق خانواده های شهدای منا دفاع کنند .وی تصریح کرد: و از دولت و مجلس انتظار می رود که حقوق مردم رانسبت به مسایل سیاسی خود مقدم شمرده و قبل از مردم حرکت و پیشگام باشند .

photo_2016-09-12_12-20-15
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان