شما اینجا هستید
خبری » آموزش و پرورش رومشکان ارتقا پیدا کند

photo_2017-01-26_23-13-36

در این جلسه مهندس درمنان فرماندار رومشکان پس از تشریح وظایف شورای آموزش و پرورش، برگزاری منظم جلسات و عملی نمودن اهداف این شورا را خواستار شد.
فرماندار رومشکان بر ارتقای آموزش و پرورش در این شهرستان تاکید کرد.به گزارش بلوطستان نورالدین در منان در جلسه شورای آموزش و پرورش رومشکان گفت:با توجه به اینکه حدوداً سه سال از شهرستان شدن رومشکان می گذرد، هنوز اداره آموزش و پرورش شهرستان در سطح بخش باقی مانده که باید ارتقاء آن هر چه سریعتر محقق شود.
وی افزود: ساختمان آموزش و پرورش و اکثر مدارس شهرستان بسیار نامناسب و تخریبی هستند و همچنین از نظر چارت تشکیلاتی کامل نیست و حتی جهت تأمین وسیله نقلیه برای انجام امورات اداری در مضیقه هستند. فرماندار رومشکان بیان کرد: امکانات و تجهیزات اداره آموزش و پرورش و همچنین اکثریت مدارس شهرستان فرسوده و قدیمی است. وی گفت: مدارس شهرستان از نظر وسیله گرمایشی نیازمند توجه جدی هستند. فرماندار در ادامه رومشکان را شهرستانی نخبه پرور و سرشار از استعدادهای درخشان خواند و افزود: این کمبودها شایسته دانش آموزان و مردم فهیم و عالم پرور این شهرستان نیست که امیدوارم این موارد مورد توجه جدی اداره کل آموزش و پرورش استان جهت رفع مشکلات فوق الذکر قرار گیرد.
فرماندار رومشکان گفت:کوتاهی در حوزه آموزش و پرورش به هیچ وجه قابل قبول نیست.وی ادامه داد:از آقای دریکوند مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان انتظار می رود مشکلات شهرستان رومشکان را به طور ویژه پیگیری و برای حل آنها و جبران عقب افتادگیها چاره اندیشی کنند.
وی گفت:چنانچه این مشکلات به قید فوریت مورد توجه و پیگیری قرار نگیرد، جبران صدمات وارده به حوزه آموزش و پرورش شهرستان دشوار خواهد شد و انتظار ما از آقای دریکوند این است جهت بازدید میدانی مشکلات این حوزه در شهرستان حضور پیدا کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان