شما اینجا هستید
اجتماعی » احداث فرودگاه الیگودرز یکی از مطالبات جدی مردم است / مطالعات جامع احداث فرودگاه انجام شده است / سازمان هوایپیمایی قابلیت ایجاد فرودگاه را تایید کرده است

احداث فرودگاه الیگودرز یکی از مطالبات جدی مردم این شهرستان است . نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بلوطستان با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به موقعیت الیگودرز ، ایجاد فرودگاه یک ضرورت است زیرا با توجه به موقعیت خوب جغرافیایی این شهرستان  و هم مرز بودن با چهار استان، علاوه بر جابجایی مسافر و بار می تواند پشتیبان پرواز دیگر فرودگاههای همجوار در شرایط نامناسب جوی باشد.

محمد خدابخشی افزود: مطالعات جامع احداث فرودگاه الیگودرز انجام شده و و مکان یابی آن نیز با تعیین دو سه نقطه انجام گرفته و به سازمان هواپیمایی کشور نیز پیشنهاد شده  که این سازمان اظهار کرده در این نقاط قابلیت ایجاد فرودگاه در کلاس C وجود دارد .

وی بیان کرد: برای اجرای طرح مطالعاتی این پروژه مهم و تاثیرگذار در شهرستان، از محل اعتبارات ملی ، اعتبار  اختصاص یافت و مطالعه آن انجام گرفت و الان نام فرودگاه الیگودرز در قانون بودجه قرار دارد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد : دولت به احداث فروردگاه تمایلی ندارد ، نه در الیگودرز بلکه در هر نقطه ای با توجه به هزینه های سنگین و بار مالی بالا ، این تمایل از سوی دولت دیده نمی شود اما ما بدنبال این هستیم که با سرمایه گذاری و جلب نظر دیگر مجموعه ها یا ارگان های نظامی ، اقدام به راه اندازی فروردگاه کنیم همچنان که در برخی مناطق همجوار استان فروردگاه با قابلیت دیگر ساخته شده اما قابلیت حمل بار و مسافر را نیز دارند .

 

 

 

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. عباس دارایی

    شرحی که آقای گودرزیان در باره انتخابات مجلس چهارم سلسله و دلفان نوشته است از چند جهت حائز اهمیت است : نخست روایتی است که او داستان وار و واقعی بیان می کند و دوم آشنایی نسل جدید از رویدادهای تلخی است که بعد از تصویب نظارت استصوابی و قلع و قمع کردن نیروهای سیاسی چپ گرا در ابتدای دهه هفتاد بر مردم و حامیان این نمایندگان و کاندیداهای چپ رفته است ، صف بندی های سیاسی ، دخالت های نهادها ، فضای تند و احساسی و .. از نکات حائز اهمیتی است که در این روایت ها ملموس است .
    شاید کمتر کسی پیدا می شد از سرنوشت این کاندیدای مظلوم یعنی آقای اکبری مطلع بود ، او که پیروز انتخابات چهارم سلسله و دلفان بود به راحتی آب خوردن حقش پایمال ، مردم و حامیان او سرکوب و این کاندیدای مطلوم در یک رفتار بی سابقه زندانی و تبعید می شود و علاوه بر آن همه خسارات را نیز می پردازد ، اینکه چگونه دست اندرکاران آن انتخابات به راحتی وجدان خود را زیر پا گذاشته اند بماند اما در بین آن حامیان حاکمیتی شیخ محمدی ، خیلی ها در قید حیات نیستند ، این حق الناس و این جفای رفته بر اکبری بر گردن آنهاست ، در پلدختر ما هم در مجلس پنجم علی بوالفتح نماینده وقت پلدختر حقش پایمال شد اما بدین شکل که علاوه بر حق پایمال شده یک کاندید از حقوق اجتماعی هم پسا انتخابات محروم شود یک رخدادی تلخ است که با روایت گودرزیان معلوم است بر اکبری و حامیانش و همچنین مردم سلسله و دلفان رفته است .
    شیخ محمدی در دوره پنجم از شیخ کاظمی به یک شیوه بسیار اجماعی که آقای گودرزیان احتمالا در قسمت های بعدی روایتش به آن اشاره می کند شکست می خورد ، مجلس پنجم در لرستان با راهیابی نمایندگان جریان چپ در حوزه های خرم آباد ( سپه وند ، فولادی ، ، کوهدشت ( دوستی ) ، دورود ( غلامرضا عبدالوند ) به مجلس همراه شد .

    نکته ای که در روایت انتخابات های مجلس مهم بود و در مجلس سوم رخ داد را آقای گودرزیان متاسفانه قلمی نکردند ، او صرفا به حواشی انتخابات کوهدشت در مجلس سوم پرداخت اما در بروجرد نیز مجلس سوم حاشیه ساز بود ، دوره سوم که در سال ۶۷ برگزار شد ابتدا صابری با گرایش راست که شهردار بروجرد بود به مجلس راه یافت ولی اعتبارنامه اوبه علت اعتیاد به مواد مخدر وضرب وشتم یکی از کارکنان بیمارستان الیگودرز توسط طیف چپ در مجلس رد شد ، سپس انتخابات میاندوره ای برگزار واین بار هادی خاتمی رای اکثریت را کسب کرد ولی به علت جعل مدرک تحصیلی اعتبارنامه اش رد شد. در نهایت برای بار سوم انتخابات میاندوره ای برگزار و شیخ محمد کریم مروجی با گرایش چپ وخط امام به مجلس راه یافت که او بیشترین نقش را در رد اعتبار نامه شیخ قبادی نماینده راه یافته مجلس در میان دوره ای به مجلس سوم داشت . در خصوص خاتمی هم گفته شد در آن موضوع آقای ملک آسا نماینده وقت پلدختر نیز نقش داشته است .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان