شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » ارتقای رومشگان از دولت قبل و نماینده سابق شروع شده است

شهرستان شدن رومشگان به نفع مردم است / درچینش هیئت اجرایی عدالت رعایت شده است

فرماندار رومشگان گفت: ارتقاءرومشگان به شهرستان از دولت قبل و نماینده سابق شروع شده است.به گزارش بلوطستان محمدی نژاد فرماندار رومشگان رد نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به تبدیل شدن رومشگان به شهرستان افزود: تابلویی که بالا رفته به معنی حل شدن همه چیز برای شهرستان رومشگان شدن نیست .وی با بیان اینکه شهرستان شدن رومشکان روند جذب اعتبارات را تغییر داده است،گفت: قبل از شهرستان شدن ۲تا ۳ میلیارد اعتبار داشتیم ولی بعد تبدیل شدن رومشگان به شهرستان این اعتبارات به ۲۷ میلیارد تومان افزایش یافته است.
فرماندار رومشگان افزود: در سال جاری نیز از محل ماده ۱۸۰ شهرستان رومشکان ۱۶ میلیارد اعتبار گرفتیم .وی با تاکید بر اینکه میزان اعتبارات شهرستان کوهدشت از همین منبع ۸ میلیارد تومان بوده است ،گفت: اگر وضعیت جذب اعتبارات به همین شیوه پیش برود بی شک در آینده ای نزدیک رومشکان از خیلی از شهرستان های استان پیش خواهد افتاد.
وی به روند ارتقا بخش رومشگان به شهرستان اشاره کرد و گفت: صد در صد شهرستان شدن رومشکان از دولت قبل و نماینده قبل شروع شده است. محمدی نژاد ادامه داد: بازرسان وزارت کشور در زمان بخشدار ی آقای نوریان در منطقه حضور یافته و ارزیابی ها را صورت دادند.
وی با بیان اینکه این کار در دولت یازدهم استارت زده و اجرایی شد ،گفت: نماینده فعلی نیز نقش موثری در تحقق این امر داشته اند . فرماندار رومشگان تصریح کرد: آقای ملکشاهی واقعاً همت مضاعفی را به خرج داده اند تا رومشکان تبدیل به شهرستان شد .
فرماندار رومشگان افزود: شایعاتی از یک ماه و نیم قبل مبنی بر این که می خواهند آمار رومشکان را ۵۲ هزار اعلام کنند در سطح جامعه منتشر شد که بنده در همین جا می گویم این شایعات کذب محض است و طبق جدیدترین آمار جمعیت رومشکان بالغ بر ۴۱ هزار نفر است .وی انتخابات و رای مردم را حق الناس دانست و گفت: باید نسبت به صیانت از تک تک رای افراد پاسخگو باشیم .

IMG_20160111_191956

محمد محمدی نژاد درپایان با بیان اینکه رومشگان وکوهدشت هنوزازلحاظ فرهنگی به یکدیگر وابسته هستند، تاکید کرد: رومشگان براساس سیاستهای دولت ارتقا پیدا کرده است واین ارتقا به نفع مردم است.

وی با تاکید بر اینکه در بحث چینش هیئت اجرایی از همه طیفها اعم از اصولگرا واصلاح طلب حضور دارند گفت: دربحث چینش ها وظیفه خودم رانجام داده ام ودر این چینش ها تعادل برقرار است.

فرماندار رومشگان با بیان اینکه انتخابات متعلق به مردم است وجناح های سیاسی اعم از اصول گرا واصلاح طلب هم از همین مردم هستند ، عنوان کرد: ما برای قانع کردن یک طیف نیامده ایم ودر بحث چینش ها از هردو طیف سیاسی استفاده شده است.وی با اشاره به تفاوت شرایط کوهدشت ورومشگان خاطر نشان کرد: هم تجربه کار انتخاباتی دارم وهم منطقه را خوب می شناسم لذا تا جاییکه شناخت داشتم افراد مطمئن وسالمی ازهمه طیفها چینش کرده ایم  ومردم رومشگان به آنها اعتماد دارند.

محمدی نژاد درخصوص نامه ۴۰۸ نفر از اعضای خانواده های شهدا وایثارگران در اعتراض به چینش های هیئت اجرایی حوزه انتخابیه کوهدشت هم گفت: در این زمینه انتقادهایی است ولی شورای نگهبان باید مسئله را بررسی کند.وی به مبحث تعرفه ها نیزاشاره کرد وگفت: در زمینه تعرفه ها یک قاعده وجود داردوبر طبق این فرمول عمل می کنیم ولی ما برای امنیت انتخابات یک بالانس را به کار خواهیم برد.

وی گفت: همین توجه دولت به حفر چاه های بالای ۳۱۵ متر برای تامین آب شرب  مردم نتیجه شهرستان بودن رومشگان است.محمدی نژاد با بیان اینکه دولت با قرار دادن رومشگان از بخش به  رده شهرستانی در صدد بالابردن شاخص های توسعه در آن است خاطر نشان کرد:رومشگان در حال بالابردن خود در زمینه شاخص های آب ، برق ،گازوبهداشت وامنیت خود است ودر این زمینه به کمک کوهدشت هم آمده است.فرماندار رومشگان با تاثیر مثبت تبدیل رومشگان به شهرستان تصریح کرد: در فضای سیاسی واجتماعی کشور رومشگان جایگاهی پیدا کرده است وبه عنوان یک حوزه انتخابیه شناخته شده است، ادارات آن دارند مستقل می شوند وخودمان مستقیما به خزانه استان متصل هستیم.

  1. عالی نزاد ساکن پلدختر

    صد رحمت به فرماندار رومشگان که واقعیات را کتمان نکرده است

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان