شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » حضور پرشور مردم و برخورد با تخلفات احتمالی انتخاباتی

۲۰۱۵-۰۶-۱۵_۰۴۵۵۴۷

امام جمعه پلدختر گفت:دستگاه قضایی باید برای متخلفین احساس ناامنی ایجاد کند. به گزارش بلوطستان حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری پلدختر افزود:شناخت و کمک به مراجعین مستضعف،مقابله با انحراف و تخلف،احساس امنیت در مردم و اقامه عدل از نکات بارزی است که مقام معظم رهبری در خصوص دستگاه قضایی همواره مورد تاکید قرار می دهند.
وی با بیان اینکه اگر رد فضای انتخاباتی موردی پیش بیاید باید قوه قضاییه به وظیفه و رسالتش عمل کند،افزود: مهم ترین وظیفه دستگاه قضایی اقامه عدل است.امام جمعه پلدختر گفت:احساس امنیت قضایی در مردم از خواسته های مقام معظم رهبری در خصوص دستگاه قضایی است.
فرماندار پلدختر هم در این جلسه گفت:برگزاری سالانه انتخابات گویای مردم سالاری و اتکای جمهوری اسلامی به آرای ملت است.وی با اشاره به فراخوان رهبری در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات ،افزود: در فضای صمیمی و دوستانه هیات های اجرایی انتخابات های مجلس و خبرگان تشکیل و ثبت نام نیز آغاز شد که از بین ۱۳نفر داوطلب نمایندگی مجلس هر ۱۳نفر تایید شدند.
وی با بیان اینکه بررسی صلاحیت ها در هیات اجرایی در آخرین روز بر اساس مستندات انجام و تحویل هیات نظارت شده است ،گفت:چالش ها و مشکلات گذشته شناسایی و بررسی شده اند .وی شورای تامین پلدختر را شوراهای مقتدر،با تجربه،توانمند و همدل در بین شورای تامین های استان ارزیابی کرد و اظهار داشت:همین امر باعث فضایی آرام در شهرستان پلدختر شده است.
فرماندار پلدختر گفت: پلدختر هویزه ثانی و شهر اصالت و تمدن بوده و مردمش به مردمانی حافظ منافع نظام شناخته شده اند که بهترین و آرامترین مردمان بوده و اگر مجریان بیطرف باشند و به رای مردم اعتماد کنند مشکلی پیش نخواهد آمد.
وی امام جمعه پلدختر را محور وحدت و اعتماد دوستان عنوان کردو افزود:انسجام و همدلی را همین امر ایجاد کرده و اگر مردم حس کنند مدیران حافظ رای شان خواهند بود مشکلات گذشته ایجاد نمی شود.
رئیس کل دادگستری لرستان هم انتخابات اتی را حساس ترین انتخابات توصیف کرد و گفت: با توجه به تحولات منطقه باید مشارکت مردم در انتخابات بالاب اشد تا دنیا این حضور را حس کند.
وی افزود:خطرها و حواشی دوره های قبلی انتخابات شناسایی و آنها را جمع اوری کرده ایم و حتی برای برخی پرونده ساختیم و احکامی صادر کردیم و به هیات نظارت ارسال نمودیم .جعفر بدری گفت: برای امنیت انتخابات ملاحظه کسی را نخواهیم کرد . وی با بیان اینکه سازوکار انتخاباتی در نظام جمهوری اسلامی اجازه تخلف به کسی را نمی دهد،اظهار داشت:همه باید به برگزاری انتخاباتی سالم و امن کمک کنند.بدری کار فرهنگی را در راستای کاهش جرائم مهم ارزیابی کرده و گفت: کار فرهنگی جهاد است چون اثر مجازات ها در کاهش جرائم در حدود ۲۰درصد است و باید کار فرهنگی صورت گیرد.وی با بیان اینکه فقرو بیکاری کمر برخی خانواده های لرستانی را خم کرده است،افزود:ناهنجاری های اجتماعی با مقوله امنیت متفاوت است و هرچند ناهنجاری وجود دارد اما نظام جمهوری اسلامی از حیث امنیت باثبات ترین کشور محسوب می شود.

بدری گفت:با استفاده از تجربه های برگزاری انتخابات در سال های قبل می توان به بهبود شرایط برگزاری انتخابات آینده نیز کمک کرد و پیش بینی تدابیر امنیتی در انتخابات پیش رو سنجیده تر و منظم تر از گذشته خواهد بود .

رئیس دادگستری پلدختر هم بر رعایت قانون توسط کاندیداهای انتخاباتی و مدیران اداری تاکید کرد و گفت:شورای تامین مصمم به تامین امنیت پلدختر است و با تخلفات احتمالی انتخاباتی برخورد قاطع خواهد کرد.بیژن سوری افزود: با وجود حاج آقا سوری امام جمعه پلدختر که وحدت پلدختر را ارتقا داده و تلاش های مجموعه مدیران شهرستان به ویژه فرماندار و اعضای شورای تامین پیش بینی می کنیم انتخاباتی آرام و پرشور برگزار شود.

  1. محمود

    انصافا فرماندار پلدختر شخص کاربلدیه

  2. پلدختر فردا

    اینها آقای فرماندار همش حرف است و بس مدیرانی از مجموعه جنابعالی بلدیم که تا پاسی از شب فقط علیه نماینده پلدختر تبلیغ می کنند و خودت هم بهتر از ما آنها را می شناسی

    • پلدختری

      اتفاقا از سر غیرت و دلسوزی شون که روشنگری میکنن و جلوی رانت وانحراف و دروغ میگیرن….. سال به مردم …… گفتن و شهر اروم پلدخنر بهم ریختن و دلخوری ها و تفرقه اندختن که …….. کنن.

      • پلدختری

        چرا سانسور میکنی . اگر اسم سید و اورده بودم و علیه سید حرف زده بودم سانسور نمیکردی.

  3. نصیری

    درمنان حرف نداره

  4. فرمانی

    اگه راست میگی جلو شایعه سازان رد صلاحیت ….. را بگیر

  5. رضا

    مردم متخلف نیستند متخلف کسی است که دروغ بگوید و به وظیفه مدیریتی خود پای بند نباشد و به نفع شخص خاصی تبلیغ کند فرماندار محترم باید مواظب مدیرانش باشد و نگذارد وارد انتخابات شوند

  6. ورزشکار

    اقای فرمانداربهتر است به جای …..پیگیر تخلفات رسانه ها هم باشدکسی نداند حداقل خودت جنابعالی میدانی که پلدختر در بین سه شهر برتر لرستان از لحاظ سرانه ورزشی با توجه به جمعیت است و در حوزه روستایی هم در پنج سال اخیر کارهای خوبی صورت رگفته است چرا بعضی سایت ها از بودجه بیت المال ارتزاق می کنند و برعلیه دیگران تبلیغات دروغ راه می اندازند اگر برعلیه دولت این حرف ها زده می شد باز هم فرماندرا در قبال بیان روز سکوت می کرد؟کاییدی تونست سالن ورزشی روستای مورانی که پوشش دهنده روستاهای همجواری چون گلگل و بابازید و خرسدر و وره زرد و پران پرویز و جلگه و کیان آباد و تیمور آباد است را ایجاد کند،سالن بانوان از محل اعتبارات سفر دوم احمدی نژاد تکمیل شد و پلدختر در این خصوص مشکلی ندارد،زمین چمن مصنوعی روستای مورانی در لرستان تک است،سالن چند منظوره معمولان در زمان کاییدی تکمیل شد و سالن چند منظوره هلوش هم چند ماه پیش افتتاح شد و خانه کشتی هم ایضا
    در خصوص استخر دو دولت کاری نکردند چون مشکل حاد است و چرا این مساله را از استاندار نمی پرسید که چرا با وجود اعتبار ۱میلیارد تومانی تکمیل نمی شود؟
    هیات ها نه در پلدختر بلکه در خود استان هم ضعف مالی دارند و ربطی به نماینده ندارد این مشکل ملی است حتی هیات کشتی لرستان با آن ابهت هم بی پشتوانه است و خیبر خرم آباد با وعده استاندار هم نتوانسته اسپانسری پیدا کند این کارها مصداق بارز تخریب است .چطور وقتی کاری بزرگ مثل بیمارستان و دانشگاهها و راه و مسکن و اعتبارات میلیاردی مهر رضا صورت می پذیرد می گویید دولت اما موقعی که نماینده پیگیر می شود می گوید مال ماست و وقتی هم کمبودی باشد توپ را می اندازید توی زمین نماینده این کار هم شرعا و هم قانونا تخلف است و باید شما جلوگیری کنید.
    آب بابابهرام و زیودرا و پران پرویز و جلگه و زورانتل و کپرگه و دول گز و چولهول و قلعه نصیر و افرینه خدمت نیست؟چرا اینقدر شماها بی انصافید ؟چرا دنیا را چسبیده اید؟کجایند مروجان اصولگرا که بیایند و حق رابگویند

    • پلدختری

      پس بقول شما….. ما نه دولت داریم ونه استاندار داریم و نه هیچ چیز دیگه و فقط یه نماینده داریم که همه کارها رو مینکه و هر مشکلی هم هست از مشکلات مالی و تحریم و ازین حرف هاست چه جالب . شما که هر چی کار در ادوار گذشته از اول انقلاب تا قبل از کایدی بود همه طرح ملی و استانی میدونستین ولی کایدی که نماینده شد هر اتفاق و کار خوبی که انجام بشه مال نمایندست واگر کاری نکرد مال تحریم واجنه

  7. جوان سرابحمامی

    چرا سالن ورزشی در هلوش احداث شد که همش ۱۰۰۰نفر جمعیت داره و نیروی ورزشی آن ۱۰۰نفر نمیشه بهتر بود اون همه سرمایه در سرابحمام هزینه میشد که۵۵۰۰نفر جمعیت داره.آقای کایدی باید جواب جوانان سرابحمام را بدهد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان