شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » از برنامه زمان بندی شده اشتغال عقب هستیم

۲۰۱۵۱۱۰۲_۱۱۰۸۵۶

فرماندار پلدختر گفت: دستگاههای اجرایی شهرستان باید تا پایان سال اشتغال ترسیم شده و تعهدات سند اشتغال را محقق کنند. به گزارش بلوطستان نورالدین در منان در جلسه کمیته اشتغال شهرستان پلدختر با تاکید بر اینکه تحقق سند اشتغال از ملاک های ارزیابی عملکر مدیران است،افزود: تحقق سند اشتغال را از مدیران می خواهیم و هیچ توجیهی هم پذیرفتنی نیست.

وی تصریح کرد: ۱۲۹۱نفر تعهد اشتغال شهرستان پلدختر بوده که در هشت ماهه سالجاری ۶۹۰نفر اشتغالزایی شده است. وی با بیان اینکه میزان اشتغالزایی شهرستان ۵۳/۴۴درصد بوده است،گفت: از برنامه زمان یندی شده عقب هستیم.

فرماندار پلدختر بر رفع موانع اعطای تسهیلات اشتغالزایی توسط بانک ها تاکید کرد و افزود: بانکهای در بحث اشتغالزایی با دستگاههای اجرایی همکاری کرده و موانع را رفع کنند.وی گفت: یک میلیارد و ۷۵۰میلیون تومان سهم شهرستان ازاعتبارات اشتغالزایی مناطق محروم بوده است. وی با اشاره به اینکه صندوق کار آفرینی امید برای اشتغالزایی در سالجاری ۲میلیارد تومان اعتبار داشت است،افزود: با سفر امام دادی دبیر ستاد مشاغل خانگی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ۲میلیارد تومان دیگر نیز به اعتبارات این صندوق در راستای اشتغالزایی افزوده شده است.

  1. ناشناس

    اشتغالی که با وام ایجاد شود همون بهتر که ایجاد نشود به امید پیروزی خانی پور و تغییرات جامع مدیریتی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان