شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » از ظرفیت بخش خصوصی برای انبار کردن غلات استفاده می شود

photo_2016-06-15_01-58-38

ستاد برداشت شهرستان کوهدشت برگزار شد. به گزارش این جلسه ستاد برداشت کوهدشت  با محوریت مدیریت برداشت و تحویل گرفتن محصولات کشاورزی از کشاورزان با حضور فرماندار شهرستان کوهدشت ، معاون سازمان جهاد کشاورزی استان ، مدیر عامل غله و خدمات بازرگانی استان ، رئیس تعاون روستایی استان و مدیران عضو ستاد برداشت در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار ودر ان بر تمهیدات لازم برای برداشت مطلوب محصولات کشاورزی تاکید شد.

غضنفری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان در این جلسه گفت : باید از ظرفیت های مسقف شرکت غله استان در منطقه برای خرید جو از کشاورزان کوهدشتی استفاده شود.
وی گفت : برای خرید گندم آهنگ حمل خوبی پیش بینی شده و کرایه هم به کشاورزان عزیز پرداخت می شود. غضنفری اظهار داشت: گندم مستقیما به مراکز سیلویی استان حمل واز این سیلو ها برای خرید جو استفاده می شود که بدین ترتیب مشکل نگه داری و فضا برای جو نیز حل بشود .
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان افزود : از ظرفیت بخش خصوصی حتما برای انبار کردن غلات استفاده می شود. وی افزود:  مباشرین استان این ظرفیت ها را اجاره می کنند و برای نگه داری غلات از آنها استفاده می شود .
وی تصریح کرد : فضاهای مسقف دولتی موجود در شهرستان ظرف ۲۴ ساعت آینده مشخص و از آنها نیز استفاده می شود . غضنفری در پایان گفت : محصولات کشاورزی شهرستان در بورس عرضه خواهد شد و قیمت تعیین شده نیز ظرف چند روز آینده قطعی و به کشاورزان اعلام و ظرف مدت تعیین شده حتما به کشاورزان عزیز پرداخت خواهد شد .

photo_2016-06-10_00-10-52

احسان جهانیان فرماندار شهرستان کوهدشت بعد ازخاتمه این جلسه گفت : تمام تمهیدات لازم برای تحویل محصولات کشاورزی از کشاورزان عزیز اندیشیده شده و جای هیچ نگرانی در این حوزه وجود ندارد ضمن اینکه کشاورزان برای تحویل غلات خود باید دارای معرفی نامه از جهاد کشاورزی باشند .

  1. احمدی

    بابا این معرفی نامه دیگه چه درد سریه دادید به مردم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان