شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » از معاونت دانشگاه علوم پزشکی تا کاندیداتوری مجلس دهم

۳۲۵۱۶_۴۷۳

در فاصله چهار ماه تا آغاز ثبت نام کاندیداهای انتخاباتی مجلس دهم،فعالیت نامزدهای احتمالی تشدید شده است.به گزارش بلوطستان ،خرم آباد بعنوان یکی از حوزه های انتخاباتی مهم لرستان بشمار می رود که دارای دو کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
فعالیت کاندیداهای احتمالی این حوزه مدت هاست آغاز شده و احتمالا در این دوره نیز حوزه خرم آباد یکی از حوزه های متکثر از حیث حضور کاندیداهای انتخاباتی خواهد بود.
یکی از کاندیداهای احتمالی دکتر بهرام دلفان معاون پیشین غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان است که برای شرکت در انتخابات مجلس دهم در حوزه خرم آباد و دوره چگنی در تیرماه سالجاری استعفا داده است.
دکتر بهرام دلفان دانشیار داروسازی دانشگاه که در بیست سال گذشته تجربه خدمت در مناصب گوناگونی از قبیل معاونتهای آموزشی، غذا و دارو، دانشجوئی فرهنگی را درکارنامه خود ثبت کرده و در آخرین مسئولیت خود تصدی معاونت غذا و داروی دانشگاه را برعهده داشت.
وی فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران با درجه ( Pharm D و PhD ) و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان است.دکتر دلفان ۱۱ سال عهده دار معاونت های مختلف این دانشگاه بوده و عضویت در هیات امنا دانشگاه، ریاست مجمع خیرین سلامت استان ، ریاست انجمن داروسازان استان، تاسیس یک شرکت دانش بنیان از دیگر سوابق کاری دکتر دلفان می باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان