شما اینجا هستید
فرهنگی » مدیرکل جدید میراث فرهنگی لرستان معارفه شد

IM98
مدیرکل میراث فرهنگی لرستان معرفی شد. به گزارش بلوطستان صبح چهارشنبه مراسم معارفه مدیر کل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان با حضور سمیع‌الله حسینی‌مکارم معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان میراث فرهنگی، محمدجواد عبا‌باف مدیر کل حراست این سازمان و سید محسن دلبری مدیر کل هماهنگی امور استان‌های سازمان میراث فرهنگی و همچنین محمد اصلانی معاون عمرانی استانداری لرستان برگزار شد.
در این مراسم که در سالن آمفی‌تاتر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان برگزار شد از زحمات محمد رضا امانی سرپرست این اداره کل تقدیر و غلامرضا سلیمانی به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری لرستان معرفی شد.
محمدرضا امانی سرپرستی اداره کل میراث فرهنگی لرستان را پس از برکناری مهاجری نژاد  از ۲۳ فرودین امسال تا کنون برعهده داشته و اینک نیز  بازنشسته شده است.
غلامرضا سلیمانی نیز از ۱۸ اردی‌بهشت ۱۳۹۳ تا امروز فرماندار شهرستان سلسله بوده و پیش تر از آن نیز مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی بوده است.سلیمانی دانشجوی دکترای شهرسازی است و در کارگروه مرمت و بازسازی آثار تاریخی استان مرکزی نیز مشغول فعالیت بوده است.

  1. نصیری

    به نظرم تغیر مدیران به میراث فرهنگی ختم نمی شود و ادامه دارد امیدوارم یک تغیرات اساسی بالاخره صورت گیرد

  2. فعال سیاسی اجتماعی

    :زمزمه هایی به گوش میرسد که در جهاد کشاورزی و تعاون روستایی هم تغییراتی داریم .امید است که به زودی شاهد تغییرات بیشتری در تعدادی از ادارات باشیم چون اکثر مردم خواستار تغییر هستند .به نظرم در ۷ اداره بایستی تغییر ایجاد شود و باید منتظر تصمیم سیاسیون دولت تدبیر و امید باشیم

  3. علی

    بازوند رکورد دار تعویض مدیران میراث فرهنگی و گردشگری £€¥₩¥¥¥¥£€%&*$$$$

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان