شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » از پاسخ شهردار پل‌دختر تا تکرار اظهارات مدیر آبفا در خطبه‌های نماز جمعه

index

به گزارش بلوطستان  جلسه شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان پلدختر در حالی برگزار شد که شهردار پلدختر در این شورا هنگامی که ترابی نژاد فرماندار از او خواست نکته نظرات خودش را در خصوص مباحث جلسه بیان کند به شدت از اظهارات عبدالله پورکایید مدیر آبفا در سخنان پیش از خطبه های نمازجمعه هفته قبل انتقاد کرد و آنرا به دور از اخلاق و بر خلاف همدلی و همزبانی مد نظر رهبری دانست ، شهردار در حالی که به شدت از آن اظهارات گله مند بود ضمن اینکه به دفاع از عملکر خود و مجموعه شهرداری در بحث کنده کار یهای کوچه و خیابان های شهر و همچنین کارواش های ابتدای ورودی جنوبی شهر پرداخت و این رفتارها را وحدت شکن و خارج از اخلاق و امری غیر قابل قبول خواند ، بلافاصله پورکایید نیز در همین جلسه به اظهارات شهردار پاسخ داد و تا حدودی فضای جلسه شورای ورزش به مجادله دو مدیر در خصوص اختلافات دستگاههای خدماتی و عمران شهری آبفا و شهرداری کشیده شد که با مدیریت فرماندار این مساله فیصله پیدا کرد.

مدیر آبفا در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه چه گفته بود؟

عبدالله پور کایید مدیر آبفا در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه هفته قبل خواستار توجه و اهتمام شهردار ی در جمع آوری کارواش های اول شهر شده و می گوید: کارواش ها در قسمت ورودی شهر چهره شهر را زشت کرده و آلودگی زیست محیطی ایجاد کرده اند. وی می افزاید: جمع آوری و یا سامان دهی کارواش ها  بر عهده شهرداری است و ی در ادامه با انتقاد از شهرداری در خصوص عدم برخورد با کارواشی ها و ساخت غیر مجاز آلونک ها در ورودی شهر اضافه می کند: شهرداری نمی بایستی اجازه ایجاد و ساخت اتاقک به آنها می داد .

پورکایید با تاکید بر اهتمام و تعامل دستگاههای ذیربط در مساله ماشین شویی ها تصریح کرده است : محیط زیست ، بهداشت و درمان ، راه وشهرسازی ، صنعت ، معدن تجارت وشهرداری در بحث کارواش ها  دخیل بوده و مسئولیت دارند و لذا باید با تعامل هماهنگی این ادارات در این خصوص تصمیم گیری شود.

وی در ادامه سخنان خود در خصوص حفاریهای سطح شهر می گوید: مرمت و آسفالت حفاری های سطح شهر برعهده شهرداری است.پورکائید به  نارضایتی و گلایه شهروندان از عدم مرمت وآسفالت محل های حفاری شده درسطح شهر  اشاره کرده و گفته است: گفت آبفا در سال گذشته و همچنین سه ماهه سالجاری بیش از  ۶۰۰۰ متر حفاری شبکه انشعاب آب و فاضلاب داشته است  و تمامی مبالغ هزینه آن هم طبق قرارداد پرداخت شده ولی شهرداری تاکنون اقدام موثری در خصوص آسفالت حفاری های انجام نداده است.

مدیر آبفا نگرانی و نارضایتی شهروندان در زمینه کنده کاری هاو حفاریها وعدم آسفالت این مسیرها  را کاملآ بجا و بر حق دانسته و افزوده است: شهرداری برای رفع نگرانی مردم اقدام به تسطیح ، مرمت و آسفالت محل های حفاری شده کند.

شهردار پلدختر: به خاطر همدلی و همزبانی در مورد حواشی اخیر سکوت می کنم

444

شهردار پلدختر در شورای ورزش با انتقاد از اظهارات هفته قبل مدیر آبفا گفت :به خاطر همدلی و همزبانی در مورد حواشی اخیر سکوت کرده و از پاسخگویی به برخی اظهارات خو دداری کرده ام.جهانگیر اکبری تصریح کرد: در نماز جمعه گفتند شهرداری آلونک های کارواش ها را جمع کند ،من به عنوان شهردار می گویم شما آب را قطع کنید کارواش ها خودشان می روند.

شهردار پلدختر افزود: اینکه می گویند طلب شهرداری پرداخت شده و شهرداری به آسفالت خیابان و حفاریها بی توجه است کاملا بی پایه و خارج از اخلاق است. وی گفت: اختلافات دستگاهها باید خصوصی و در چهارچوب تعامل و همدلی و همزبانی رفع شود نه اینکه مسائل به تریبون ها و مطبوعات و سایت ها و خبرگزاریها کشیده شود.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس بند ۵ قرارداد بین آبفا و شهرداری ، اداره آبفا موظف است پس از پایان عملیات لوله گذاری و تعمیر و مرمت لوله ها باغرق آب و شن ریزی حفاریها را تحویل دهد تا شهرداری اقدام به آسفالت آنها کند.اکبری ادامه داد: در سالی که انتخابات در پیش است نباید حاشیه ایجاد شود و مسائل به تریبون ها و مطبوعات کشیده شود.وی گفت :نه تنها آبفا به تعهدات خود عمل نکرده بلکه با فرار به جلو در صدد حاشیه سازی و توجیه عدم تعهدات خود در قبال حفاریها است.

وی افزود: شهرداری از آبفا در سال گذشته و سه ماهه امسال طلب دارد و باید این طلب ها پرداخت شود . شهردار پلدختر ادامه داد: شهرداری اگر آبفا به تعهدات خود عمل کند در کمتر از یک هفته حفاریها را آسفالت خواهد کرد.

پاسخ مدیر آبفا به اظهارات شهردار پلدختر

بلا فاصله پس از پایان سخنان شهردار، عبدالله پور کایید مدیر آبفای پلدختر به اظهارات وی واکنش نشان داد و گفت: ما حاشیه سازی نکرده ایم و فقط واقعیات را بیان کردیم.شهرداری از ما طلب دارد اما چرا کار ما را تعطیل کرده است؟

وی افزود: ما حمله نکردیم ، مردم ناراضی بودند و گفتند چرا شهرداری آسفالت نمی کند؟پورکایید به اظهارات رئیس شورای شهر در اردی بهشت ماه سالجاری در خطبه های نمازجمعه اشاره کرد و گفت: رئیس شورای شهر آمد و کم کاریهای صورت گرفته در خصوص خفاریها را به آبفا نسبت داد . پورکایید اضافه کرد: ما در سنوات گذشته حفاری کرده ایم ۶۰۰۰متر حفاری کرده و مطالبات شهرداری را پرداخت کرده ایم اما شهرداری یک متر هم از حفاریها را آسفالت نکرده است.وی اظهار داشت: به خاطر طلب ۱۲۰میلیونی جلوی کار آبفا را گرفته و پروژه را تعطیل کرده اند.

پورکایید تصریح کرد :ساماندهی کارواش ها بر عهده کیست؟ ما کار خودمان را انجام داده ایم ، شهرداری وظیفه اش جمع آوری آلونک های کارواش هاست .

  1. اصلاح طلب

    حق با شهردار است

  2. حقانی

    حق باشهرداراست آبفا امتیاز آب ندهد یا امتیازات موقت راجمع آوری کند آلونک ها خودشون جمع میسن

  3. شهروند

    با سفسطه و حاشیه سازی نمی توان ضعف ها را جبران کرد وظیفه شهرداری اسفالت معابر است باید به وظیفه اش عمل کند مردم ناراضی هستند

  4. دلیر

    حق باآبفااست مگرچندهفته پیش آب راقطع نکردن بلافاصله یکی ازخبرنگاران بامصاحبه بامرغداری الواری خواهان وصل آب شدانگارشهردارنمیداندپایین ترازماشین شوئی هااماکن زیادی مثل کانون ترک اعتیاد جوانان وکلانتری جایدروچندکارگاه ومغازه های قانونی وکمپ یک شرکت وجودداردوهمه به یک شاه لوله وصل هستند

  5. ن.و

    مدیران پلدختری بدجور به جان هم افتاده اند پشت پرده کسی است که از این وضعیت سود می برد

  6. جوان پلدختری

    اقا این حرفها جیه اقایان زحمت کشیدند شغل ایجاد کردند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان