شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » تاکید فرماندار و امام‌جمعه پل‌دختر بر توجه به سرمایه‌گذاری در ورزش و تقویت اخلاق در فعالیت‌های ورزشی

خبرگزاری فارس: برخی مدیران پلدختری اعتقادی به جلسه‌های شورای اداری ندارند

فرماندار پلدختر در جلسه شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان گفت:جوانان و مساله جوانان باید در اولویت برنامه های دستگاههای متولی قرار گیرد. ترابی نزاد افزود: جوانان ما در معرض تهاجم فرهنگی و بیکاری، اعتیاد، ازدواج دیرتر از موعد و..مواجه اند که باید برنامه ریزی و توجه دستگاهای اداری به این امر خصوصا در بحث اشتغال بیشتر شود.

وی گفت: سالن ورزشی بانوان مختصص بانوان شهرستان پلدختر است و صرفآ باید در اختیار این قشر برای فعالیت های ورزشی قرار گیرد. قدرت الله ترابی نژاد افزود: با پایان یافتن مدت زمان تملک بخش خصوصی که هم اینک بهره بردار این سالن است ، سا لن بانوان باید بطور کامل و انحصاری در اختیار بانوان قرارا گیرد.

فرماندار پلدختر در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: زمینه را برای تقویت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در ساخت اماکن ورزشی پلدختر و معمولان فراهم کنید.ترابی نژاد افزود: اگر از بخش خصوصی حمایت شود این بخش توانایی ساخت اماکن ورزشی از قبیل استخر، چمن مصنوعی و سالن های چند منظوره را دارد.قدرت الله ترابی نژاد خاطر نشان کرد: زمین چمن شهر معمولان از جمله دغدغه جوانان این شهر است که باید هر چه سریعتر وضعیت آن تعین تکلیف شود.فرماندار پلدختر گفت: ایجاد این زمین از ضروریات است که امیدواریم هر چه سریعتر اعتبار آن اختصاص یابد.
وی ادامه داد: با هدف توسعه ورزش و تقویت ورزش قهرمانی ۴۰۰ میلیون ریال با مشارکت شهرداری و شورای شهر پلدختر برای خرید تشک کشتی و تکواندو و ورزش های پایه اختصاص یافته و این تجهیزات خریداری شده است.وی افزود: تقویت ورزش به تقویت سلامت در جامعه پلدختر منجر خواهد شد.

رئیس شورای ورزش پلدختر  تصریح کرد: استخر شنای پلدختر در اوایل سال ۹۳ تنها ۵درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با پیگیریهای متعدد و نظارت های مستمر صورت گرفته و تاکیدات استاندار محترم که به طور خاص روی موضوع بسیار جدی بوده و دغدغه دارد در سه ماهه سالجاری پیشرفت فیزیکی استخر شنا به ۴۰ درصد افزایش یافته و امسال به سرانجام خواهد رسید.

IMG_0548

امام جمعه پلدختر نیز در این جلسه خواستار توجه به مقوله اخلاق در ورزش شد و گفت:ورزش از سفارشات و تاکیدات دین اسلام است و از اهمیت بالایی برخوردار است. امام جمعه پلدختر گفت: معنویت و اخلاق در ورزش نهادینه شود . حجت الاسلام سوری اظهار داشت: فاصله گرفتن از تقوی و معنویت باعث سقوط اخلاقیات شده و گاهی شهرت آفت می شود و لذا باید در بعد پرورش جسم اخلاق و معنویت هم توامان مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: پرورش جسم بدون توجه به معنویت و اخلاق کاری عبث و بیهو ده است. حجت الاسلام محمد سوری ادامه داد: بعد فرهنگی ورزش از سایر ابعاد آن مهم تر است و باید در اولویت برنامه های ورزشی قرار گیرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان