شما اینجا هستید
خبری » استادیوم  ۱۵ هزار نفری خرم آباد تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید

 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان از آمادگی هیات دوومیدانی استان برای میزبانی از مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور در اردیبهشت ماه خبر داد.

سید آرش قیاسیان  گفت: مجموعه ورزش استان و هیات دو و میدانی، آماده میزبانی از مسابقات قهرمانی کشور در اردیبهشت ماه می باشند.

وی ادامه داد: هیات دو و میدانی استان با وجود مجموعه متخصص و استفاده از حامی مالی قوی در رشته های مختلف و قهرمانی در لیگ برتر و مسابقات کشوری یکی از مدعیان قدرتمند در سطح کشور می باشد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان تصریح کرد: امیدواریم با مجموعه قوی هیات دو و میدانی استان و با برنامه‌ریزی مدون که شکل گرفته بتوانیم در اردیبهشت ماه سال جاری میزبان خوبی برای مسابقات قهرمانی کشور باشیم.

قیاسیان با اشاره به جذب اعتبارات در سفر ریاست جمهوری به استان اظهار کرد: در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان اعتباراتی به زیرساخت‌های ورزشی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح استان اختصاص داده شده که بخشی از این هزینه به مجموعه ورزشی تختی که پایلوت دو و میدانی استان است،تزریق خواهد شد و قصد داریم که کمبودها و نواقص را در این زمینه رفع کنیم.

وی اضافه کرد: اعتبارات تخصیص یافته به ورزش استان در حوزه عمرانی ۱۸۴ میلیارد تومان بوده که مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان آن به استادیوم ورزشی ولایت شهرستان بروجرد و استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری دهکده المپیک تخصیص یافته و مبلغ ۸۴ میلیارد تومان هم در حوزه بهسازی و تکمیل پروژه های نیمه تمام در سطح استان تزریق خواهد شد.

قیاسیان یادآور شد: با وجود مشکلات عدیده ای که در دهکده المپیک هست، خوشبختانه سالن سرپوشیده دو و میدانی آن با رایزنی هایی صورت گرفته با وزیر ورزش و سازمان توسعه و تجهیز به عنوان کارفرما به زودی مشکلات آن رفع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: استادیوم  ۱۵ هزار نفری دهکده المپیک با ,پیشرفت ۸۵ درصدی تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی یادآورشد: ابنیه ها و ساختمان هایی که در دهکده المپیک وجود دارد در اختیار سازمان‌های دیگر قرار دارند که با رایزنی‌های صورت گرفته قصد داریم به صورت تهاتر به بخش ورزشی اضافه شوند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان افزود: با بهره برداری از پروژه های نیمه تمام،سرانه ورزشی استان روند رو به رشد خواهد داشت که امیدواریم در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته به خصوص در حوزه شهرستانی با تزریق اعتبارات در مسیر پیشرفت قرار بگیرند.

وی عنوان کرد: در امر قهرمانی و توسعه زیربنای ورزش دو حامی قدرتمند در سطح استان یکی از آقای دکتر رحمتی مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس و دکتر عبدی مالک باشگاه خیبر با حمایت های خودشان باعث دلگرمی جوانان و پویایی رشته فوتبال، دو و میدانی و بوکس در سطح استان شده اند که با روابط و تعامل بیشتر در پی جذب حامیان و سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش هستیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان