شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » استاندار لرستان: جای تأسف است که این حرف گفته میشود!

286079_orig

به گزارش بلوطستان به نقل از چکیده جلسه ستاد ارتحال حضرت امام (ره) به ریاست استاندار لرستان، هوشنگ بازوند صبح یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه و با حضور مدیران و فرمانداران برگزار شد و گفت وگوی ذیل بین بازوند و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، حجت السلام و المسلمین حمیدرضا حنان که از نظر گرایش سیاسی اصلاح طلب است صورت گرفت:

حنان: اینکه بردوش ما گذاشته شده که هشت هزار بسته فرهنگی برای زائران راهی مرقد حضرت امام (ره) تهیه کنیم حساب کرده ایم قیمت تهیه هر بسته فرهنگی سه هزار تومان میشود و اگر هشت هزار بسته فرهنگی بخواهیم تهیه کنیم در مجموع نیاز به ۲۴ میلیون تومان اعتبار مالی داریم که الان ما نداریم و در خواست ما این است تهیه این همه بسته های فرهنگی فقط بر دوش ارشاد اسلامی نباشد بلکه به بصورت مشترک بر دوش همه دستگاههای فرهنگی استان گذاشته شود وگرنه ما به تنهایی نمیتوانیم این همه بسته را تأمین کنیم.

بازوند: دیگه نگویید نمی توانیم! خیلی بد است بگوییم برای گرامیداشت سالروز حضرت امام (ره) و تهیه این بسته های فرهنگی مشکل اعتبارات مالی داریم؛ واقعاً بد است چرا که ما هرچه داریم از حضرت امام (ره) داریم. اینکه در این مورد هم بگوییم مشکل اعتبارات مالی یا نبود یا کمبود اعتبارات مالی داریم واقعاً جای تأسف دارد. آقای حنان شما به همراه سازمان تبلیغات اسلامی استان موظف هستید این بسته های فرهنگی را تهیه کنید.

گفتنی است در این جلسه همچنین معاون سیاسی استاندار، سیدسعید شاهرخی، سردار حبیب توکلی، جانشین فرمانده سپاه استان لرستان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان، علی هادی چگنی نیز حضور داشتند.

  1. مهدی " واشیان "

    جناب حنان دارن از این افاضات هر از چند گاهی

  2. حسن

    از حنان سئوتال کنید برای بردن پرسنل اجرای موسیقی در نمایشگاه داری که هتل انچنانی در قم بگیری هزینه سنگین بدهید ولی برای امام نداری این نشان از اعتقاد درونی وی میباشد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان