شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » دفاع درمنان از هویت دولت تدبیر و امید در عزل و نصب ها

۱۴۵۲۰۰۴۸۹۴_۱

به گزارش بلوطستان نماینده عالی دولت در پلدختر در جلسه امروز شورای اداری پلدختر با اشاره به وضعیت مدیریتی ودستگاه های اجرایی شهرستان پلدختر خاطر نشان کرد: مدیران باید در راستای سیاست های دولت تدبیر وامیدحرکت کنند.
درمنان با ضروری خواندن تعهدمدیران ودستگاهای اجرایی به برنامه ها وسیاست های دولت تدبیر وامید اظهار داشت:مدیران اجرایی شهرستان در امر برنامه ریزی توسعه شهرستان باید در کمیته برنامه ریزی حضور فعال داشته باشند.
وی با اشاره به ظرفیت های بالای پلدختر برای توسعه یادآور شد:مدیران اجرایی باید پروژه های خود را با میزان پیشرفت فیزیکی به کمیته برنامه ریزی شهرستان ارائه دهند.
نور الدین درمنان در ادامه سخنان خود خطاب به مدیران استانی گفت: مدیران استانی در چینش مدیران شهرستانی باید همگام وهماهنگ با سیاست ها وبرنامه های دولت تدبیر وامید حرکت کنند.
وی تاکید کرد: ما اعتقاد داریم که دولت در برابرمطالبات مردم باید پاسخگو باشد بنابرین لازمه اش مدیرانی است که کاملا هماهنگ وهمراه با سیاست دولت تدبیر وامید بوده وسیاست های دولت را درتفکر، گفتار ،عمل وکردار باور داشته باشند.
درمنان با بیان اینکه اگر مدیری سیاست ها وبرنامه های دولت را قبول نداشته باشد نمی تواند مجری خوبی برای دولت باشد تصریح کرد: بنابر این در اینجا صدمه اش به مردم می رسدوهم مردم وهم نظام لطمه می بینند.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه ما همه باید به مطالبات مردم پاسخگو باشیم خطاب به مدیران اجرایی استان تاکید کرد: چنانچه مدیران استانی در چینش نیروهادر شهرستان این مورد را لحاظ نکنندما نیزقطعا از ظرفیت قانونی و براساس مصوبات شورای عالی اداری استفاده می کنیم وبه آنها اقتدار دولت تدبیر وامید را نشان خواهیم داد.
درمنان به مدیران اجرایی استان خاطر نشان کرد: رفتار شما بایدطوری باشد که در مقابل اقداماتی که انجام می دهید پاسخگو باشید.وی ادامه داد: ما درهماهنگی مدیران استانی وچینش نیروها با سیاستهای دولت دکتر روحانی از مدیران استانی پاسخ می خواهیم وآنها باید به ما پاسخ گو باشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان پلدختر اظهار داشت: مدیری که می آید تا در مسند مدیریت یک دستگاه اجرایی در شهرستان قرار بگیرد باید دارای شاخص های دلسوزی نسبت به نظام ، صداقت، جسارت وشهامت وتوانمندی توام با تسلط کاری وهمگام وهمراه وهماهنگ ودرجهت سیاست ها وبرنامه های دولت وتدبیرو امید حرکت کندتا در سالی که طبق دستور مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل معرفی شده است بتواند به مردم ونظام خدمت کند.

  1. علی

    مهندس این تیکه را خوب اومده .امیدوارم ظاهر سازی نباشد یعنی ظاهر را خوب میفرمایند ولی پشت پرده برخلاف ان عمل کند.فرماندار محترم باید در خاطر داشته باشد که نماینده دولت راستگویان است نه وصول گرایان یا منفعت طلبان.

  2. اهل لرستان

    انتظارمیرودماندارمحترم پلدختردرتامین امنیت اجتماعی شهرستان که هرازچندگاهی توسط افرادمخل خدشه دار میشود اقدام عاجل بعمل آورد.مساله تخریب خانه های مردم جلگه خلج را ببینید بعدچطورسرمایه گذارمیخواهدبیاید وپالایشگاه احداث کند؟

  3. مرادي

    آقای درمنان فرمایشات شما درست است اما آیا میدانید نماینده دوره ی نهم در مجلس شورای اسلامی خیلی از اصلاح طلبان واقعی را به حاشیه راند نماینده هم باید در مقابل مردم پاسخگو باشد بنابراین نماینده ی دوره ی دهم هم باید در راستای پیگیری مطالبات مردم مدیرانی پیشنهاد بدهد که در خدمت مردم باشند خوشبختانه نماینده ی دوره ی دهم حامی دولت است همه می دانیم وظیفه نماینده قانونگذاری و نظارت است اما نماینده نماینده مردم است و حق دارد در شهرستانش مدیرانی هماهنگ داشته باشد مسلما آقای کاظمی مدیرانی را پیشنهاد می دهد که حامی دولت باشند نگران نباشید این را بدانید که ما هم حامی دولت هستیم و هم به آقای کاظمی رای داده ایم جابجایی مدیران امری عادی است بخصوص وقتی یک اصلاح طلب به جای یک اصلاح طلب بیاید پست ها و مقام ها ارث هیچ کس نیستند اگر این چنین بود به شما نمی رسیدند آقای درمنان تعامل بهترین روش برای خدمت به مردم است مردم به کاظمی رای دادند تا اعتدال در شهرستان جاری و ساری شود پس مهندس عزیز آقای درمنان بامردم همراه شو .

    • شیرزاد

      تو و امثال تو به هرکسی رای بدین میشود حقانیت اصلاح طلبی؟
      دولت در پلدختر کانیدا داشت تو انگار از موضوع بیخبری
      کاییدی تدبیر به خرج نداد و…… تعقل،نتیجه آن شد که نباید بشود

  4. رحیمی

    صحبت های فرماندار پلدختر کاملا منطقی و مبتنی بر واقعیت است اصل تفکیک قوا باید رعایت شود

  5. اصلاحات یعنی سربلندی ایران اسلامی

    سلام احسنت بر نماینده عالی دولت تدبیر امید (مهندس درمنان )

  6. محمودی

    در منان مدیری باهوش و ذکاوت بسیار است و باید از سوی اصلاح طلبان باید حمایت شود

  7. اهل لرستان

    بنظرمیرسد نیروههای اصلاح طلب حامی کاندیدرقیب آقای کاظمی به مسئولین اینگونه مشاوره میدهندولی این صحبت موردقبول نیست.

  8. شهروند

    اقای …….اصولگراست وهیچ سنخیتی با اصلاحات ندارد واین را در انتخابات ریاست جمهوری هم ثابت کرد ودر انتخابات مجلس هم مورد حمایت لیست اصولگرایان بود ولذا در انتخاب مدیران نمی تواند همراه دولت واصلا حات باشد

    • پلدختری

      با سلام.آقای درمنان و دوستان به یک نکته کلیدی توجه نمایند:
      آقای روحانی رییس جمهور،وزیر کشور و نماینده شهرستان و…اصالتا اصولگرا هستند.دولت روحانی،دولت خاتمی نیست و اصلاح طلبان هم جزوی از دولت اعتدال هستند.اگرچه دولت صبغه اصلاحاتی آن بیشتر بوه است،لیک دولت فعلی ترکیبی از نیروهای اصولگرا و اصلاح طلب است.آقای فرماندار حتما جایگاه نماینده ای که از حمایت حزب تدبیر و امید برخوردار است را می دانند،از طرفی شاید با توانمندی آقای کاظمی آشنا نیستند که چنین فرمایشی را مطرح می کنند.متانت ایشان را با چیز دیگری اشتباه نگیرید.شما یک منتصب هستید و ایشان منتخب مردم! عزل و نصب ها واقعیتی هستند که همواره بوده و هستند.این فرایند با اطلاع شخص استاندار(نماینده عالی دولت در استان) و معاون سیاسی ایشان انجام می شوند،لذا بهتر است آقای درمنان در راستای تصمیمات دولت حرکت کنند….

      • شیرزاد

        نیروهای اصلاحات پلدختر با قاعده بازی آشنا نیستند وتا این ها متوجه شوند ۴نسل دیگر باید بپوسد بابا یکم نگاه کنید به جاهای دیگر کشور، انقدر هم وزن الکی به کسی تخصیص ندهید که بعضی ها نیم کیلو هم نیستند

  9. شهروند

    مهندس درمنان از جنس اصلاحات ونماینده عالی دولت است وصحبت های او براساس واقعیت است

  10. شهروند

    آقای کاظمی همگام با دولت تدبیر و امید.و نماینده شهرستان هستند
    قطعا باید مطالبات مردم توسط ایشان پیگیری شود
    در دولت روحانی وزرا ازگرایشهای سیاسی مختلف وجود دارد
    بنابراین درهمه سطوح مدیریتی میتوان از نیروهای شایسته استفاده کرد.

  11. شهروند

    آقای مهندس درمنان خیلی از مدیران کنونی شهرستان با پیشنهاد نماینده دوره ی نهم که از جبهه پایداری هستند منصوب شده اند اصل تفکیک قوا درست است اما به یاد بیاوریم که در زمانی نه چندان دور مراکز دولتی در پلدختر حیاط خلوت نماینده بودند ما باید تابع رای مردم باشیم مردم در پلدختر به تغییر رای دادند وقتی مسولی اداره ی تحت ریاست خود را ستاد تبلیغاتی کرده بود باید تغییر کند الحمدالله نیروی حامی دولت هم زیاد است حداقل چهل درصد از اصلاح طلبان واقعی هم حامی سید حمید کاظمی بوده اند به امید خدا با آرامش موضوع تغییر مدیران را با حمایت آقای کاظمی پیگیری می کنیک تا بتوانیم در راه خدمت به مردم گامی برداریم معیار رای مردم است باید به آن احترام بگذاریم اصلاح طلبان شهرستان فقط این چند مدیر فعلی ادارات نیستند باید به همه ی اصلاح طلبان مجال خدمت داد دایره ی تنگ مدیریت شهرستان باید شکسته شود نسیم تغییر در را است چه عده ای بخواهند و چه نخواهند درود خدا بر همه ی دلسوزان شهرستان به ویزه اصحاب رسانه که مطالبلت مردم را منعکس می کنند از تفاوت و اختلاف سلیقه نهراسیم اگر نیت خوب باشد خدا هم به ما کمک می کند . آن کس که خوب می اندیشد بد عمل نمی کند .

  12. شهسواری

    امیدواریم در حدحرف نباشد

  13. شهروندپلدختری

    اقای ……. در انتخابات ریاست جمهوری به چه کسی رای داده که حالا حامی تدبیر و امید شد ه وهمه خوب می دانیم که مدیران اجرایی مال دولت تدبیر وامید هستن ونماینده کارکردش مشخصه خواهشا دنبال مسایل حاشیه ای نباشد

  14. عارف

    مدیری که بخواهد با تغییرات مجلس واد دهد به درد لای جرز هم نمی خورد

  15. امید

    با ریاست دکتر عارف در مجلس همه از بیخ تعویض میشن از استاندار تا تمام فرماندارها و مسولان و…..

  16. کرمی

    نمیری کور بور

  17. شهروند دو

    باید همه تسلیم رای مردم شویم رای مردم مشروعیت زا است . آی درمنان با مردم همراه شو

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان