شما اینجا هستید
اجتماعی » استخر چگنی هفته دولت افتتاح می شود /کوهدشت را بانک ژنی استعداد یابی ورزش لرستان می دانیم

سرپرست ورزش و جوانان لرستان از افتتاح استخر سرپوشیده چگنی در هفته دولت خبرداد. سید آرش قیاسیان  در جریان سفر به شهرستان چگنی و بازدید از  استخر سرپوشیده این شهرستان با بیان این مطلب افزود :استخر سرپوشیده چگنی عملیات اجرایی آن در سال ۱۳۹۴ با زیر بنای ۱۵۳۰ متر مربع از محل اعتبارات استانی کار اجرایی خود را آغاز کرد که تاکنون بالغ بر ۹میلیارد تومان برای ساخت این پروژه عمرانی هزینه شده و پیشرفت فیزیکی آن حدود ۸۰ درصد است.

وی افزود:با توجه به اینکه پروژه جز مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوده که با اختصاص اعتبار مناسب مناقصه فاز نهایی آن برگزار و نهایتاً در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

سرپرست ورزش و جوانان لرستان همچنین در سفر به کوهدشت از پروژه های ورزشی در دست ساخت این شهرستان بازدید کرد . قیاسیان در حاشیه این بازدید با بیان اینکه کوهدشت را بانک ژنی استعداد یابی ورزش لرستان می دانیم ، افزود: نگاه ویژه وزیر به مناطق محروم را به منظور توسعه ورزش لرستان به فال نیک می گیریم.

وی گفت:امیدوارم بتوانم صدای رسای جوانان استان و دیارم در جلسات ملی و وزارتخانه ای باشم چون همه استان بالاخص کوهدشت مهد قهرمانان و پهلوانان ورزشی است.

سرپرست ورزش و جوانان لرستان اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری مبلغ حدود ۱۸۵ میلیارد به حوزه ورزش استان تخصیص یافته که بدنبال توسعه ؛تجهیز و تکمیل زیر ساخت های ورزشی به منظور نیازهای ضروری آنها هستیم .

وی همچنین در جریان سفر به کوهدشت در دیدار با امام جمعه این شهر گفت : با توجه به حجم ظرفیت های ورزشی در سطح شهرستان کم کاری های صورت گرفته در حوزه ورزش بایستی به سرعت جبران شوند. قیاسیان تصریح کرد:در صورت توسعه و تکمیل زیر ساخت های ورزشی ظرفیت حضور بازی‌های کشوری و آسیایی در شهرستان کوهدشت وجود دارد.

قیاسیان گفت: طرح آمایش حمایتی از هیئت های ورزشی شهرستان را در دستور کار قرار خواهیم داد.

حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه کوهدشت هم در این نشست با بیان اینکه حضور سید آرش قیاسیان در راس اداره کل ورزش و جوانان از آن جهت که ایشان از بدنه سیستم می باشد منشأ خیر است ، گفت: آقای قیاسیان مشکلات ورزش استان را به خوبی می شناسند که امیدواریم در روزهای آتی شاهد توسعه و پیشرفت ورزش لرستان باشیم‌.

بر پایه این گزارش همچنین  سید آرش قیاسیان در جریان سفر به شهرستان کوهدشت به دیدار پهلوان آسیایی کشتی صید محمد نادری رفت و او را تکریم کرد.

پروژه های سالن مسابقاتی با ظرفیت ۲۰۰۰نفر تماشاچی وسکوی تماشاگران مجموعه ورزشی آزادی از مهمترین پروژه های در دست احداث اداره کل ورزش و جوانان بوده که مورد بازدید سید آرش قیاسیان در سفر به کوهدشت قرار گرفت .

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان