شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » استعفای با طعم گلایه از نبود فضا برای انجام کار

 Image result for ‫مراد درویشی‬‎

 

مراد درویشی از معاونت اداری مالی آموزش و پرورش کوهدشت استعفا کرد. به گزارش بلوطستان این استعفا در حالی رسانه ای شده که از دلایل این استعفا هنوز خبری در دست نیست.

مراد درویشی در متن استعفای خود به مهیا نبودن فضای ادامه کار در اداره آموزش و پرورش کوهدشت اشاره کرده است. درویشی از اصلاح طلبان شاخص کوهدشت و عضو شورای اسلامی این شهر است.

گفتنی است پیش از این بحیی کرمیان و یحیی شفیعی نیز از این سمت در آموزش و پرورش کوهدشت استعفا داده بودند تا در سومین استعفای این حوزه مراد درویشی هم به جمه دو نفر قبلی بپیوندد.

متن استعفای درویشی بدین شرح است:

همکاران عزیز وارجمند

همانطوری که مستحضرید فضای ادامه کار با وضعیتی که دارد بوجود می آید برای این حقیرکه نمی توانم انتظار هم اندیشان همراه رابرآورده کنم مهیا نیست لذا ضمن پوزش از قصورات واحیانا تند خوییها که طبیعت کار و مسوولیت هست از همه طلب مغفرت می نمایم عزیزان بدانند که تمام هم وغمم حل مشکل ورضایت خاطر شماهمکاران اداری وفرهنگیان عزیز وغیرتمند بوده مگر اینه فضای لازم برای حل وجود نداشته است خداوند همه ما را در راه عمل به ارمانهای بلند نظام ورهبری معظم نظام وحمایت وپشتیبانی از اقدامات دولت تدبیر وامید موفق وموید بدارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان