شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » اسکان مسافرین نوروزی از مرز ۷۰هزار نفر گذشت

 مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از اسکان ۷۳ هزار مسافر نوروزی توسط ستاد اسکان این اداره کل خبر داد.به گزارش بلوطستان  گودرز کریمی فر گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا ساعت ۲۴ هشتم فروردین ماه ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان افتخار میزبانی ۷۳ هزار و ۷۳۷ مسافر در قالب ۲۱ هزار و ۴۳۳ خانوار را داشته است.وی در خصوص آمار اختصاصی ۲۴ ساعت اخیر نیز بیان داشت: هشت هزار و ۲۹۵ مسافر در قالب دو هزار و ۶۶۵ خانوار مربوط به پذیرش ستادهای اسکان در ۲۴ ساعت اخیر بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی ستاد اسکان این اداره کل اشاره کرد و گفت: خدمت به مهمانان نوروزی، تکریم و احترام به آنها یک ارزش است و باید این ارزش را به طرق مختلف اشاعه داد.

کریمی فر به نظارت محسوس و نامحسوس کارشناسان حوزه ستادی بر عملکرد ستاد اسکان اشاره کرد و یادآور شد: باید بهداشت مراکز اسکان به صورت روزانه کنترل شود تا سلامت مسافران نوروزی به مخاطره نیفتد.وی آمار پذیرش و اسکان مسافران نوروزی توسط آموزش و پرورش استان لرستان را تاکنون در رده دهم کشوری ذکر کرد و گفت: رتبه نخست لرستان در غرب کشور همچنان حفظ شده است.

  1. عزیزی

    آقای کریمی فر باید توجه داشته باشد تبلیغات صرف رسانه ایی و حرف هایی که با سفارش و دهها تغیر فقط برای مصرف رسانه ها کار شود دوای درد آموزش و پرورش نیست آموزش و پرورش را به مجموعه ایی از نزدیکان و اقوام و دوستان تبدیل کرده اید آمار کنکور ۹۳را نگاه کنید-میزان بکار گیری نیروهای شاخص را در بدنه اموزشی ملاحظه کنید- عدم تغیر برخی مدیران که از حمایتهایی از جناح مقابل برخوردارند را ملا حظه کنید- مرگ دلخراش کاظم صفرزاده را نگاه کنید که چگونه مظلومانه کشته شد اما دبیرستان محل خدمتش از امکانات اولیه ایمنی بی بهره بود نگاه کن چگونه تعامل نداشتی و نتوانستی پایگاههای اورزانس را در نزدیکی مدارس بکار بگیری- کتک خوردن یک معلم را در مدرسه نگاه کن آیا نمی بایست مدیر و یا مجموعه های دخیل در این حادثه توبیخ می شدند؟ خشخاشی چگونه کشته شد؟چرا مدارس لرستان امنیت ندارند و عبور و مروز به آنها برای دیگران آسان است ما که منتظر حوادث مشابه دیگر هم خواهیم بود شما چطور؟

  2. جاهد

    از مدیرکل آموزش و پرورشی که فقط به فکر دوستان و نزدیکان خودشه چه انتظاریه؟آموزش و پرورش لرستان بعد اسفندیار پور کمر راست نکرده

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان