شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در برخی از شهرستان های لرستان از یک طیف خاص سیاسی انتخاب شده اند

photo_2017-03-06_02-18-28

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای برخی از شهرستان های لرستان از یک طیف خاص سیاسی انتخاب شده اند. حبیب اله خجسته پور در همایش استانی مجریان، ناظران و بازرسان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا لرستان افزود: نمایندگان بخاطر مسئولیت خطیری که در نزد افکار عمومی دارند بایستی از تمام طیف ها و جناح ها برای نظارت بر انتخابات استفاده کنند.

خجسته پور خطاب برخی از نمایندگان گفت متاسفانه در برخی از لیست های یازده گانه ای که به دست ما رسیده است نظارت همگانی افکار عمومی مشاهده نمی شود و لحاظ نشده است و این خلاف روح حاکم بر قانون اساسی و قوانین مصوب مجلس در این زمینه است.

وی گفت: در جلسه ستاد انتخابات استان اجرای چهار راهبرد اجرای قانون، سلامت انتخابات، امنیت انتخابات و همچنین مشارکت مردم در انتخابات مورد تاکید قرار گرفت.خجسته پور ادامه داد: ا نتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در ۲۵ نقطه شهری، دو هزار نقطع روستایی و دو نقطه عشایری لرستان برگزار می شود.

معاون سیاسی –امنیتی استانداری لرستان بیان کرد: در برخی از هئیت نظارت بر انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا تنها از یک جریان و طیف خاص استفاده شده و اگر این روند ادامه پیدا کند آسیب هایی متوجه انتخابات می شود.

وی گفت: با این اقدام مجریان  برای انتخاب معتمدین به واکنش متقابل گرفتار می شوند و با این تقابل ها ممکن است انتخابات به آوردگاه سیاسی تبدیل شود.

  1. مهدی"واشیان"

    و این خلاف روح حاکم بر قانون اساسی و قوانین مصوب مجلس در این زمینه است.
    حالا جناب دارایی بیا و بگو کار نماینده قانونی بوده وتاییدش کن شما به دلایل نامعلوم به سمت نماینده غش کردید

    • پلدختری

      جناب واشیان
      همان روح قانون است که انتخاب اعضای نظارت بر انتخابات شوراها را بر عهده نمایندگان گذاشته است.شما گاهی اهل واشیانی و گاهی هم درتهرانی و….
      زمانی که نماینده محبوب شما بود از این کامنتها نداشتی.

      • مهدی"واشیان"

        نتونستی ادای نقدپذیری رو تحمل کنی با پلدختری و همشهری عصبانیتتو نشون دادی

  2. شهروند پلدختری

    باسلام.جناب معاون محترم!
    شما در مصاحبه ای علنا و راحت بیان می کنید که بجز نیروهای اصلاح طلب (به اصطلاح حامی دولت)کسی را در بدنه دولت نمی پذیرید و در زمانی که انتخابات هم برگزار میشود تمام اعضای هیات اجرایی از هم صنفهای شما بودند(انتخابات مجلس)،اینک یادتان افتاده که همه جریانها باشند.استاندار محترم که رییس حضرتعالی است مصاحبه میکند که چتر سیاسی بالای سر شوراها برداشته شود و شما دغدغه سیاسی برای شوراها دارید….
    در قسمتی از مصاحبه شما آمده(نمایندگان بخاطر مسئولیت خطیری که در نزد افکار عمومی دارند بایستی از تمام طیف ها و جناح ها برای نظارت بر انتخابات استفاده کنند.)شما به چه حقی کلمه بایستی برای نمایندگان مردم بکار میبرید.به کار خود برسید که صدای زنگ پایان نطق های شما به گوش میرسد.

  3. یار

    باسلام خدمت آقای خجسته پور
    اگه اطلاع داری پس چرا اقدام نمی کنی. همه اعضاء هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان کوهدشت طرفدار ملکشاهی هستند.

  4. کامبیز نجات پور

    حضرتعالی که مسئول برگزاری انتخابات هستی برای کی توضیح میدی اقدام کن منتظر تعارف هستی یا چیزی دیگه ؟

  5. شهروند

    درقانون تشکیل هیات اجرایی انتخابات آمده که معتمدین بایدتبلورومظهرعمومی ابعادمختلف مردم باشندهمه منتظرمیمانیم ببینم درتشکیل هیاتهای اجرایی فقط اصلاح طلبان تبلورمردم اند؟.به قول نماینده محترم دلفان جناب رستمیان؛ آقای خجسته پورعدالت وقانون رادرتشکیل هیاتهای اجرایی رعایت کندتاالگوی ماها شود!!

    • مهدی"واشیان"

      انتخاب خلاف قانون ویکطرفه اعضای هیات نظارت طبق گفته معاون سیاسی امنیتی استانداری تبلور خواست عمومی جامعه نبود وچشم وگوش بسته حمایت کردید جناب مستعار حالا با چه رویی انتظار تشکیل هیات اجرایی جامع رو دارید
      نظرات شما فقط با منطق پادویی قابل تفسیره
      (مرگ برا همسایه خوبه)

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان