شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » اقدام شهرداری قابل تقدیراست

photo_2017-02-01_19-16-13

استاندار لرستان گفت: اقدام شهرداری خرم آباد در تخریب منزل تملک شده کوی فلسطین قابل تقدیر است. به گزارش بلوطستان هوشنگ بازوند با بیان این مطلب افزود: متأسفانه ب رخی در فضای مجازی فیلمی ا منتشر کردند که و.اقعیات را بیان نمی کرد و منتشر کنندگان این کلیپ، قانون‌گریزی آن مالک را ذیل عنوان کلیپ مطرح نکردند .

وی با بیان اینکه انتشار دهندگان کلیپ با متهم کردن شهرداری به حیثیت این نهاد لطمه وارد کردند،اظهار داشت: شهرداری می‌بایست ابتدا برای آن مالک خانه‌ای خریداری می‌کرد و آن‌ خانواده را اسکان می‌داد، اما گویا آن مالک این‌را هم قبول نکرده است .استاندار لرستان گفت: این منزل تملک شده در نهایت با هماهنگی‌های قضایی تخریب شده است.

تخریب واحد مسکونی در خرم آباد با هماهنگی دادستانی انجام شد
شهردار خرم آباد نیز با اشاره به فیلم پخش شده در فضای مجازی مبنی بر تخریب یک واحد مسکونی اظهار کرد: منطقه کوی فلسطین خرم آباد ۳۳ هزار نفر جمعیت دارد که فضای سبز از مطالبات مردم این منطقه است.
یحیی عیدی بیرانوند با بیان اینکه این ملک دولتی بود، افزود: شهرداری با توافق و پرداخت مبلغ به مالک اقدام به تخریب کرد.
وی گفت: هنگام تخریب این واحد مسکونی هیچکس در این خانه زندگی نمی کرد زیرا قبل از تخریب این واحد مسکونی توافق شده بود که اهل منزل، خانه را تخلیه کنند.
وی با بیان اینکه مالک خانه هر بار ادعای مبلغ بیشتری برای ملک می کرد، ادامه داد: بیش از یکسال طرح به خاطر این موضوع غیرفعال بود که در نهایت با هماهنگی دادستان خرم آباد، تخریب منزل به صورت قانونی انجام شد.
وی اظهار کرد: در فیلم، بعد از تخریب، افراد وارد منزل می شوند و موضوع به صورت وارونه در فضای مجازی منتشر شده است که این خانواده برای این موضوع از شهرداری عذرخواهی کردند.عیدی بیرانوند افزود: متاسفانه کاربران فضای مجازی به موضوع قانون گریزی آن خانواده اشاره ای نکرد و تنها به پخش و تخریب آن فیلم بسنده کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان