شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » الحاق پلدختر به رومشکان باعث مشکلات امنیتی می‌شود

امام جمعه پلدختر با اشاره به نامه یکی از نمایندگان استان در مجلس به وزیر کشور و درخواست برای الحاق حوزه رومشکان به پلدختر گفت: الحاق پلدختر به رومشکان باعث مشکلات امنیتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌محمد لروند صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با تبریک این روز به همه مسلمانان گفت: عید فطر، عید پاکی‌ها و یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان است
 
وی با اشاره به جنایات رژیم جعلی و نامشروع اسرائیل در غزه گفت: تا امروز بیش از هزار نفر که بیشتر آنان زنان و کودکان مظلوم هستند، در غزه توسط رژیم نامشروع صهیونیستی به خاک و خون کشیده شده‌اند و می‌بینیم مدعیان حقوق بشر به جای محکوم کردن این جنایات و جلوگیری از کشتار کودکان توسط اسرائیل گروه حماس و مقاومت را محکوم می‌کنند.
لروند گفت: همان طور که امام (ره) بیان کردند، اسرائیل یک غده سرطانی است و باید نابود شود.
*الحاق حوزه پلدختر به رومشکان باعث مشکلات امنیتی می‌شود
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامه یکی از نمایندگان استان در مجلس به وزیر کشور و درخواست برای الحاق حوزه رومشکان به پلدختر اظهار کرد: آقای وزیر اگر می‌خواهید در منطقه باعث مشکلات امنیتی نشوید، توصیه می‌کنم، به این موضوع حتی فکر نکنید.
امام جمعه پلدختر اضافه کرد: همان طور که همه ما می‌دانیم، انتخابات در این دو حوزه از حساسیت‌های زیادی برخوردار است و پلدختر به اندازه کافی دارای مشکلات است و اگر این دو حوزه با هم الحاق شوند، مشکلات امنیتی دوچندان می‌شود.
وی روابط مردم شهرستان پلدختر و اهالی رومشکان را خوب دانست و اظهار کرد: بگذارید مردم این دو حوزه در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنند و با یک تصمیم غلط باعث تفرقه و دشمنی مردم نشوید.
لروند در پایان با تقدیر و تشکر از زحمات استاندار لرستان و فرماندار پلدختر گفت: پیگیری ساخت مصلای نماز جمعه، طرح‌های آبرسانی، کارخانه سیمان و استخر شنا از جمله پروژه‌های نیمه تمام شهرستان پلدختر است که با تلاش این مسئولان در حال ساخت و تکمیل هستند و برخی از آنها به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند
 

  1. یوسفی

    آن نماینده محترم بهتر است به فکر ایجاد اشتغال برای حوزه اتنخابیه خودش باشد تا بتواند دوباره به قدرت برسد فرض که پلدختر و رومشکان یکی شدن و او نیز با این کار یک دور پیروز روانه بهارستان شد با این عملکرد اونجا نیز خراب خواهد شد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان