شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » نشریه دیار لرستان شهرستان پلدختر به دلیل عدم انتشار به موقع لغو مجوز شد.

رئیس اداره ارشاد پلدختر:
نشریه دیار لرستان شهرستان پلدختر لغو مجوز شد
خبرگزاری فارس: نشریه دیار لرستان شهرستان پلدختر لغو مجوز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، غلامرضا محمودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: هفته‌نامه دیار لرستان به مدیر مسئولی و صاحب امتیازی بهمن دیناروند بر‌اساس ماده ۱۶ قانون مطبوعات لغو مجوز شد.
وی افزود: در جلسه مورخ ۹۳/۲/۲۲ هیئت نظارت بر مطبوعات نشریه دیار لرستان به دلیل عدم انتشار به موقع لغو مجوز شد.
محمودی گفت: کسب مجوز نشریه به خصوص هفته‌نامه و روزنامه محلی بر اساس سیاست‌های خاص و روند طولانی صورت می‌گیرد و صاحبان امتیاز نشریات لازم است تلاش و دقت کافی را در انتشار منظم و به موقع نشریه داشته باشند.
وی یادآور شد: در طی چند سال گذشته شهرستان پلدختر از نظر خبری و اطلاع‌رسانی در جایگاه خوبی قرار گرفته و این توسعه باعث بالا رفتن سطح آگاهی جامعه در زمینه‌های مختلف شده است.
محمودی گفت: انتقاد سازنده به موقع و منطقی می‌تواند در شناسایی و رفع مشکلات موثر باشد، لیکن مهمترین آفت آن انتقاد از روی غرض‌ورزی و غیر وجدانی است.
وی افزود: این اداره آمادگی دارد، به منظور رشد و ارتقاء فرهنگی جامعه همکاری و پیگیری لازم را جهت اخذ مجوز نشریات هفته‌نامه و … با متقاضیان به خصوص خبرنگاران همکاری داشته باشد.
این مسئول اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل رسیده به منظور ساماندهی پایگاه‌های خبری در فضای مجازی که حوزه فعالیت‌شان در شهرستان است، لازم است هرچه زودتر نسبت به اخذ مجوز لازم خود اقدام کنند، در غیر این‌صورت برابر قانون با آنها برخورد می‌شود

  1. علی رضا

    با سلام-ارشاد اسلامی نباید ابتدا به هر کسی مجوز بدهند باید بسنجند کسی که توانای دارد به او مجوز بدهند.
    افرادی که کار نمی کنند و نشریه ای را مجوز گرفته اند ظلم وجفا در حال روز مردم زجر کشیده لرستان است امید است خودشان کنار بکشند و بیخودی خود را مطبوعاتی ننامند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان