شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » امنیت مطلوبی در لرستان برای سرمایه گذاری حاکم است

هوشنگ بازوند ظهر چهار شنبه در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه پلیس تکیه گاه امنی برای مردم استان شده است اظهار داشت: فعالیتهای نیروی انتظامی لرستان در زمینه های مختلف قابل تقدیر است. وی از سردار قنبری فرمانده نیروی انتظامی لرستان به دلیل ارتقای شاخصهای امنیتی در استان تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: خوشبختانه فعالیتهای خوبی از سوی نیروی انتظامی استان صورت گرفته و ما خروجی مثبتی در این زمینه در استان داشته ایم. استاندار لرستان با بیان اینکه این فعالیتها موجب شده لرستان در بحث ارتقا شاخص های امنیتی در کشور مطرح شده است عنوان کرد: این امر مایه خوشحالی برای همه ما در استان است.

بازوند با اشاره به کاهش ۳۴ درصدی سرقتها در لرستان طی شش ماه گذشته افزود: با توجه به کاهش سرقتها در لرستان انتظار داریم در مرحله بعد شاهد کاهش بیکاری در استان نیز باشیم.

وی با بیان اینکه کاهش سرقتها در لرستان نشان دهنده امنیت در استان است تصریح کرد: ما امروز به خوبی بازتاب عملکرد پلیس را در استان احساس می کنیم. استاندار لرستان با بیان اینکه زمانی سرمایه گذاران برای حضور در لرستان احساس نا امنی می کردند ادامه داد: این در حالیست که امروز می بینیم سرمایه گذاران بدون هیچ گونه نگرانی لرستان را به نسبت به سایر استانها برای سرمایه گذاری ترجیح می دهند.

بازوند با بیان اینکه با توجه به سرمایه گذاری های صورت گرفته در استان پیش بینی می شود که تابستان آینده شاهد کاهش نرخ بیکاری در لرستان باشیم تصریح کرد: امروز شرایط سرمایه گذاری در لرستان فراهم بوده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد. وی به شعار امسال پلیس در هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار شعار امسال پلیس بوده که اقتدار پلیس پیش درآمد کارآمدی و کارآمدی نیز نیاز به مدیریت جهادی دارد. استاندار لرستان با اشاره به فعالیتهای شبانه روزی پلیس در استان لرستان عنوان کرد: این امر موجب ایجاد آرامش در شهر و بین شهروندان شده که جای تقدیر دارد.

بازوند همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به مقوله امنیت در کشور اشاره کرد و گفت: امروز در حالی که بسیاری از کشورهای منطقه دچار گرفتاری و ناامنی هستند با تلاش شبانه روزی نیروی های نظامی و انتظامی آرامش و امنیت بسیار مطلوبی در کشور حاکم است. وی بیان داشت: این امر افتخاری برای همه مردم کشور محسوب می شود و جای تقدیر دارد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان