شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » انتقاد فرماندار پل‌دختر یک مدیر بهزیستی / مدیری که غایب است!

ترابی فرماندار پلدختر در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با اشاره به دلایل اعتبارات محقق نشده در حوزه بهزیستی، گفت: فرد مسئولیت پذیری در حوزه مدیریت بهزیستی در پلدختر وجود ندارد.

 وی با بیان اینکه قریب به یک سال است که ضعف مدیریت بهزیستی در پلدختر را به مدیرکل بهزیستی استان، متذکر می شوم، اظهار داشت: سرپرست بهزیستی در پلدختر چند روز در هفته در محل کار حضور ندارد و در زمان حضور نیز  کاری جز درگیری با نیروهای زیردست ندارد که موضوع را با مدیرکل بهزیستی استان در میان گذاشته ایم اما متاسفانه پیگیری و بررسی لازم از سوی مدیریت استان صورت نگرفته است.
عمودی زاده مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه گفت: سرپرست بهزیستی پلدختر هیچ گونه وابستگی به من یا شخص خاصی در پلدختر ندارد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه وقتی فرماندار از عملکرد مدیر راضی نیست باید مسئله را گوشزد کنید، اظهار داشت: مدیر بهزیستی پلدختر به دلیل عدم هماهنگی و همکاری بلافاصله بایستی عزل شود.

گلایه فرماندار پلدختر از ضعف مدیریت بهزیستی این شهرستان،  ابراز گلایه فرماندار ازنا نیز از مدیریت بهزیستی استان را به دنبال داشت.عبداللهی فرماندار ازنا در این جلسه با اشاره به برگزاری جلسات مکرر در حوزه بهزیستی در این شهرستان، گفت: وقتی مدیریت بهزیستی استان حتی یک بار در جلسات این شهرستان شرکت نکرده و درخواستی از فرماندار نداشته است و یا مَنِ فرماندار تا زمان جلسه از آمار و ارقام مربوط به شهرستان ازنا اطلاعی ندارم، چه کاری می توانم انجام دهم!

کاسیت/حافظی

  1. شارع

    شاید پشت پرده هائی برای آوردن مدیر اسبق بهزیستی پلدختر (الواری )وجود داشته باشد

  2. اصلاحات

    کسی نیست به این آقا بگوید بهزیستی پیشکش ضرب العجل را برای کسانی تعین کن که مردم را ناراضی و رنجور کرده اند

  3. شهروند پلدختری

    اقای فرماندار اگر راست میگویی معاون خودت را عوض کن که ما طرفداران دکتر روحانی فقط داریم خون دل میخوریم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان