شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » انقلاب را با بهاء خون به دست آوردیم آنرا به فرقه بهاء نمیدهیم

photo_2016-07-15_15-14-51

فرقه گرایی روح دین را آزرده اما هر فرقه ای در برابراستقامت شیعه محو شدنیست . پیامبراسلام فرمود فرقه های دینی همه بجز یکی نابود میشوند وعلی (ع) میفرمایند بجزشیعه که پیروان راستین ما هستند همه فرقه های دینی نابود میشوند . این مقدمه کوتاه را مرقوم داشتم تا به سراغ فرقه ضاله و گمراه بهائیت بروم و با نگاهی گذرا به تعدادی از نگرشهای کفرآمیز ومردم فریب این دین قلابی بپردازم و بدانیم که فرقه بهائیت از دین اسلام بی بهایند و ازخدا فاصله دارند. فرقه کافر بهائیت خاتمیت پیامبراسلام را رد میکند و بهاء را آخرین پیامبرمیدانند نه حضرت محمد(ص) را درصورتیکه در آیه های مختلف از جمله سوره احزاب که نص صریح قرآن است حضرت محمد (ص) را آخرین پیامبرو آخرین فرستاده خدا اعلام نموده .

بد نیست یاد آوری کنیم که درفرقه بهائیت نمازجماعت باطل است : ازدواج با محارم آزاد است : وجود مقدس امام زمان(عج) توسط میرزا حسین علی بهاء انکار شده : مرقد بهاءالله در فلسطین اشغالی قبله بهائیان است و به سمت آن نمازمیخوانند: درمسلک فاسد بهائیت روزه ۱۹ روزآخرسال است که قبل ازعید نوروزشروع میشود و با عید نوروزتمام میشود: بهاء میگویدهرکس خانه ای را آتش بزند باید او را درهمان آتش سوزاند: حج فقط برمردان واجب است وحج درخانه ای صورت میپذیرد که بهاءالله در آن اقامت داشته : مجازات زنا پرداخت ۹ مثقال طلا به بیت المال است : نمازآیات واجب نیست : عید فطرهمان عید نوروز است: همه چیزنجس است غیرازآنچه الله اطهر بر آن خوانده شود: بهائیان کشته شدن امام حسین را کاری بسیار خوب و حسنه میدانند و به شکرانه کشته شدن امام حسین عاشورا روزه شکرمیگیرند،،، این تعدادی از فتواهای من درآوردی و قوانین وآئین فرقه نا مقدس بهائیت است.

همه مراجع شیعه متفق القول معتقدند که بهائیت یک فرقه و بدعت دینی است که این فرقه ضاله و گمراه کننده است . با عنایت به اینکه هرآئینی که خدا را رد کند یا برای خدا شریک قایل شود یا خاتمیت پیامبراسلام را که آخرین پیامبراست انکارکند کافراست وطبق احکام شرع مقدس اسلام،کافرنجس میباشد بنابراین،فرقه منحرف وبدعت گذار بهائیت نجس است وهمه مراجع و فقهای دین اسلام در این خصوص اتفاق نظردارند وحشر و نشربا بهائیان ازنظر مراجع دینی عملی غیرشرعی است و حتی معامله با آنها و زندگی با آنها و معاشرت و ازدواج با آنها را به دلیل کافر بودن و نجس بودنشان خلاف شرع اعلام نمودند. بجزمراجع شیعه، تعدادی ازعلمای اهل سنت از جمله شیخ عبداللطیف مفتی مصر، شیخ عبدالحمید سلیم رییس مرکز پژوهش دانشگاه الازهرمصر، جناب عبدالله بخاری مفتی اعظم هند بهائیان را کافرمیخوانند. امام خمینی در۱۴/۹/۱۳۳۰ در بین تجارقم اعلام کردند که صهیونیسم از آستین بهائیت بیرون آمده و به نام بهاء به دین و مملکت ضربه میزنند.هردم ازاین باغ بری میرسد: چند روز پیش درجرایدو اصحاب رسانه، خبری تعجب برانگیز ومحیرالعقول منتشرشد مبنی برمجالست و دوستی مفتضحانه خانم فائزه هاشمی با تعدادی از زنان و مردان فرقه بهائیت.

بر آن شدم بعنوان یک مسلمان انقلابی وصد البته اصلاح طلب مطیع دین وانقلاب وعامل به شرع درخصوص این نشست نه چندان دلچسب عقده دل وا کنم و به خانم فائزه هاشمی مطالبی دال بر تذکر، انتقاد ونهی ازمنکربه عرض برسانم .خانم هاشمی بدانید که سیاست ما همان سیاست رسول الله و ائمه است و دین ما همان دین آنهاست . شما در دامان کسی تربیت یافتید که از پرچمداران مبارزه با بهائیت بوده است. اگرمسلمان هستید که حرمت و رعایت احکام شرع برشما واجب است، اگرمقلد هرکدام ازمراجع هستید بدانید که طبق فتوای همه مراجع ،همنشینی با بهائیان اشکال شرعی دارد. شما نمیتوانید به بهانه دموکراسی ومردم سالاری وبازی های سیاسی، خلاف شرع قدم بردارید ومردم را به گمراهی هدایت کنید، نمیتوانید به بهانه اینکه دم ازاصلاحات میزنید هرکاری را انجام دهید. نباید دیگران را دچار تردید و تشویش سیاسی و دینی کنید.

شما اصلاح طلبید یا کافر؟ آیا شنیده اید هرکه با بدان نشیند بدنام گردد؟ اصلاحات واقعی دل در گرو دین دارد،اصلاحات واقعی برای حفظ دین و تداوم شعایردین خون داده وهزینه داده، فائزه خانم بدانید که انقلاب را با بهاء خون به دست آوردیم آنرا به فرقه بهاء نمیدهیم، نباید با فیگور نوعدوستی و ژست مردم داری و شعارمردم سالاری پیکره دین را با مخاطره مواجه ساخت.

حکومت ما حکومت دینی است اگرشما براین باورنیستید، نباشید (صلاح آبروی خویش خود دانید !) ما نمیگذاریم کسی به نام اصلاحات یا انحراف ازاصلاحات یا تعبیرغلط و مصادره به مطلوب کردن مرام اصلاحات بر پیکره دین ضربه بزند که هم آبروی اصلاحات را خدشه دار کند هم باعث تضعیف دین وتخریب چهره حقیقی انقلاب شود.
براین باوریم که اصلاحات حقیقی به منزله براندازی انقلاب و تضاد با دین نیست ونمیتوانیم برای نافرمانی مدنی وخوش آمد کسی و دهن کجی به بعضیها ومقابله با رقبای سیاسی وطنازی های سیاسی وهمآورد طلبیهای انتخاباتی ، مبارزه با دین را دردستورکارخود قراردهیم . آیا شنیده اید که میگویند تو اول بگو با کیان زیستی پس آنگه بگویم که توکیستی؟ (البته نشستن با کفارعزت اسلامی درپی نخواهد داشت) این چه دینی است و این چه تعهدیست که شما دارید و حتی به آبروی پدرهم رحم نمیکنید؟ مراجع حکم ارتداد و نجاست کفار را صادرمیکنند وشما با کفارمجالست ومصالحه ومصافحه دارید این را چه مینامید؟

میشود بگوئید هدف شما ازاین کار چیست؟ پدرشما که برای حفظ و تداوم این نظام صدمه ها خورده و زجرها کشیده، شما را ازمجالست با آنها منع کردند وخواهان عذرخواهی وجبران مآفات شدند،اما اصرارشما بردرست بودن حرکتتان حکایت از این دارد که شاگرد خوبی برای مکتبخانه پدرهم نبودید.

نه حکم شرع، نه حرمت ائمه، نه فتوای مراجع، نه تحلیل سیاسی، نه موقعیت شناسی، نه درک موقعیت پدر،نه ارکان نظام و نه بازی سیاسی هیچکدام را رعایت نکردید. سوار نشدن فرزند نوح برکشتی نجات الهی بنیان نبوتش برباد داد، شما که نه تنها سوارنمیشوید بلکه درصدد سوراخ کردن کشتی دین هم هستید. فائزه خانم شیطان بردوست خدا سجده نکرد رانده شد شما با دشمن خدا دوستی دارید وای به حالتان ازغضب الهی !!! اما خانم فائزه هاشمی شما حق ندارید به نام اصلاحات مار درآستین انقلاب پرورش دهید!شما اجازه ندارید به نام سفیر اصلاحات نفیرکافران را سر دهید!

شما حق ندارید زبان اصلاحات باشید ونقش دشمن دین را بازی کنید،ملت شهید ندادند که کفار یارغارشما شوند و رفیق گرمابه و گلستان کفارشوید! خانم هاشمی ۱۴ قرن است ما برای حسین خون گریه میکنیم و بهائیت درروزعزای حسین شکرگذاری و پایکوبی میکنند، راستی آیا میدانید که روزه گرفتن در روز عاشورا مکروه است؟ و آیا این را هم میدانید که دوستان همنشین شما،آری همان بهائیان مورد احترامتان به شکرانه شهادت امام حسین (ع) روز عاشورا روزه میگیرند؟ یعنی حرام خدا را حلال کردن و حلال خدا را حرام کردن !!! حال چه توجیهی برای اعمال احساسی و محاسبه نشده خودتان دارید؟

ازسال ۲۶۰هجری قمری تا بحال امت اسلام چشم انتظار مهدی آل محمد(عج) است در حالیکه دوستان بهائی شما وجود امام قائم را منکرمیشوند. واقعا شاگرد بی کلاس کلاس پدربودی که ازاو نیاموختی بهاء و آل بهاء نجس هستند. خانم هاشمی این را بدان درست است دم ازاصلاحات میزنیم اما دنبال سکولاریسم و جدایی دین از سیاست نیستیم، دنبال بنا نهادن جامعه لائیک هم نیستیم ، درست است اصلاح طلبیم ولی اصلاح طلب مسلمانیم ، اصلاح طلب عاشق انقلابیم، اصلاح طلب مطیع دین و شیدای حسنیم، اصلاح طلبیم اما کفر طلب نیستیم ، اصلاح طلبیم اما نجاست طلب نیستیم ،زخم تنمان اجازه نمیدهد که اجازه دهیم سیاسیون استحاله شده ای چون شما با دین خدا واعتقادات ملت بازی کنند. درست است دخترآقای هاشمی هستید حساب شما با پدرتان جداست، اجازه ندارید که با حیثیت دین و انقلاب بازی کنید و با چنین حرکاتی اصلاحات را براندازوضد دین معرفی کنید و به آبروی انقلاب صدمه وارد کنید. حرکات ناشایست وغیرعقلانی افرادی مثل شماست که باعث شده افراطیون ، وادی اصلاحات را وادی مخالفت با دین و انقلاب بخوانند.

متأسفم برای جوانانی که باید از شما الگو بگیرند. متأسفم برای آنهائیکه روی دیوار شما یادگاری نوشتند و شما را اسوه حسنه راه خویش پنداشتند .شما مجتهد زاده ای هستید که از بدو تولد با دین آشنایید بعید است که این را ندانید و ازپدرنشنیده باشید که مجالست با کفار شرعا حرام است! سیاست و قدرت آنقدرعزیزو فریبنده نیست که اعتقاد خویش را برباد دهی و صم بکم عمی فهم لایرجعون ، فهم لایعلمون،فهم لایتفکرون،فهم لایتدبرون که بخاطر دنیا دوست دشمنان خدا باشید.خانم محترم در ادوارگذشته با آبروی پدربازی کردیدلااقل با دین خدا بازی نکنید.

ضمن اعلام تنفر و انزجارازهمه کفار واعلام برائت از دوستی با دشمنان خدا و بروزخشم دینی وغیرت شیعی علیه همه بدعتها و فرقه ها که هدفی جز ضربه زدن به دین ندارند بخصوص فرقه هایی همچون بهائیت ، منتظریم که بزرگان و پرچمداران قاموس اصلاحات اعلام نمایند که حرکت خانم فائزه هاشمی حرکتی خود سرانه و خود خواهانه و تصمیم شخصی خویش بوده و هیچ ربطی به جریان فکری اصلاحات انقلابی ندارد و رسما اعلام شود که در مرام و اساس همه احزاب اصلاح طلب حفظ دین ازمعادلات سیاسی واجبتراست و منتظرعذرخواهی شما ازملت مسلمان هستیم البته امید است درخلوت خویش درمقابل خدای خود توبه نموده باشید و این را آویزه گوشتان کنید که سیاست ما برای حفظ دین ماست نه دین ما برای حفظ سیاست ما …

امیر ناصر غلامرضایی/ ۲۹اردی بهشت ۹۵

  1. شب افتابی سرد

    سلام
    هم محله عزیز
    خوبی
    اسم تو دیدم خیلی خوشحال شدم
    بانوای حسینیت خاطرات کودکیم ورق میخورد
    ای روله اروم جونم ای روله ترکم نکو
    ابراهیم طرهانی
    diwanegan@
    شعر نو

  2. کامبیز نجات پور

    فائزه هاشمی شخصیت علمی و سیاسی بالایی نیست نباید تا این حد این دیدار را بزرگ جلوه می دادند
    این بزرگنمایی خود به نوعی تبلیغ به سود بهایی بود و یا دشمنی با پدر انقلاب

  3. عدل

    احسنتم پسر جان

  4. چول چمرگه

    فائزه دهتر خوب ومحجبه ای است.در کجای قانون ماه گفته دیدار با بهایی ها ممنوع است

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان