شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » به ازای هر ۶٫۳ مورد ازدواج در پلدختر یک طلاق ثبت می شود

82079824-70734489

معاون فرماندار پلدختر در کارگروه اجتماعی و فرهنگی این شهرستان گفت: کارگروه اجتماعی و فرهنگی پلدختر بالاترین رتبه را در بین کارگروههای سطح استان کسب کرده است.

به گزارش بلوطستان حسینعلی مومیوند افزود: برنامه دستگاهها در زمینه اوقات فراغت مشخص است و بر اساس سرفصل ها این برنامه ها اجرایی خواهند شد.وی تصریح کرد: سند توسعه لرستان در سال ۹۵تدوین شده و بر اساس نیاز سنجی های هر شهرستان این سند باید اجرای شود لذا بنا بر وظایف هر دستگاهی باید برنامه عملیاتی شود.

وی گفت: دستگاههای اداری باید با برگزاری همایش های تخصصی و اجرای برنامه های عملیاتی در راستای مبارزه با مواد مخدر گام بردارند.مدیر آموزش و پرورش پلدختر نیز گفت:ک پایگاههای اوقات فراغت در رشته های مختلف پیش بینی شده است. علیرضا افتخاری افزود: در روستاهای پر جمعیت نیز مدارس به عنوان پایگاههای اوقات فراغت از متقاضیان ثبت نام می کنند.وی تصریح کرد: برنامه های اجرایی پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیزتوسط آموزش و پرور ش پلدختر  تدوین شده است.

معاون فرماندار پلدختر هم چنین در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقابع حیاتی این شهرستان گفت: داشتن آمار صحیح و جامع امروزه نقش اساسی در تصمیم گیری های کلان کشور دارد.

وی با بیان اینکه وقایع حیاتی یکی از نیازهای مهم و اساسی جامعه و برنامه ریزان است ،افزود: داشتن آمار صحیح و جامع نقش اساسی در تصمیم گیری های عظیم و کلان کشوری دارد .مومیوند گفت: دهیاران ، شوراهای اسلامی ، خانه های بهداشت و پاسگاه های انتظامی موظفند در مورد واقعه فوت با ذکر مشخصات دقیق و جامع به به اداره ثبت احوال شهرستان همکاری کنند و دستگاه های دیگرنیز در این زمینه با اداره ثبت احوال همگام باشند.

رئیس اداره ثبت احوال پلدختر گفت:در سال ۹۴ به ازای هر ۶٫۳ مورد ازدواج در این شهرستان یک واقعه طلاق به ثبت رسیده است.محمد رضا منصوری افزود:در سال ۹۴جمعآ ۸۵۷مورد ازدواج به ثبت رسیده که از این تعداد۴۲۳مورد شهری و ۴۳۴موردی روستایی بوده است.وی گفت: همچنین در همین سال ۱۳۶مورد طلاق به ثبت رسیده که از این تعداد ۷۵مورد شهری و ۶۱مورد نیز روستایی بوده است.

منصوری  نسبت طلاق به ازدواج را یک به ۳/۶دانست و گفت:  آمار ولادت در شهرستان پلدخترنیز  در سال گذشته یکهزار و ۶۸۶ واقعه بوده که از این میزان ۷۹۹تولد شهری و ۸۸۷مورد نیز تولد روستایی بوده است. وی افزود: ۳۷۰نفر در سال ۹۴فوت کرده اند که از این تعداد ۱۷۳نفر درشهر  و ۱۹۷نفر در روستاها فوت کرده اند.رئیس اداره ثبت احوال پلدختر به انتخاب اول نام پسران و دختران در سال ۹۴ اشاره کرد و گفت: نام محمد برای پسران و فاطمه برای دختران انتخاب اول والدین برای نوزادان خود در سال ۹۴ بوده است

  1. جمشیدی

    واقعا نگران کننده است

  2. سپهوند

    خیلی تاسف امگیز است مسئولین کاری بکنند و خانواده ها هم هوشیار باشند بنیان خانواده در حال پاشیده شدن است

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان