شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » اکنون فهمیده‌ام مشکل لرستان جای دیگری است

photo_2017-02-15_19-08-48

استاندار لرستان از عملکرد شورای شهر و شهرداری خرم آباد انتقاد کرد. به گزارش بلوطستان هوشنگ بازوند در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: شهرداری موانع زیادی را در مسیر سرمایه گذاری فراروی سرمایه گذاران ایجاد می کنند .

وی افزود: شورای شهر را خودمان انتخاب می‌کنیم و آن‌ها هم یک شهردار را انتخاب می‌کنند و متاسفانه شهردار هم‌بدون اجازه آن‌ها حق آب خوردن را هم ندارد.

وی با بیان اینکه البته از ماست که بر ماست چون که اعضای شورا را ما مردم انتخاب می‌کنیم ، اظهار داشت : یک زمانی فکر می‌کردم مشکل لرستان فرودگاه، سد ،آزادراه و امثالهم است، اما اکنون فهمیده‌ام مشکل لرستان جای دیگری است.

استاندار لرستان گفت: وقتی یک سرمایه‌گذاری را وارد این استان می‌کنیم عده‌ای آن را فراری می‌دهند.بازوند تصریح کرد: شورا به اجرای پروژخ تقاطع غیر همسطح توسط یک سرمایه‌گذار راضی نبودند، حال با وجود اینکه قول می‌دهم قرارگاه خاتم این پروژه را حداقل ۳۰ درصد گران‌تر تمام می‌کند، اما این‌ها به قرارگاه خاتم هم راضی نیستند.

وی گفت: تنگ نظری عامل بسیاری از فرصت سوزی هاست و آفت توسعه استان به شمار می رود. استاندار لرستان تصریح کرد: وزیر کشور در سخنرانی ها و مصاحبه های مختلف از اقدامات انجام گرفته در حوزه اقتصاد مقاومتی استان و بطور خاص از مجموعه اقداماتی که در مجتمع کشت و صنعت لرستان انجام گرفته به عنوان یک نمونه و الگو در کشور یاد کرده اند.

وی خاطر نشان کرد : بزودی ۳ معاون وزیر از کشورهای همجوار، از مجتمع کشت و صنعت لرستان به عنوان یک الگو و تجربه بازدید می کنند.استاندار لرستان افزود: یکی از شاخص های مهم ارزیابی مدیران،میزان همکاری و مساعدت آنها و دستگاه اجرایی مربوطه با بخش خصوصی خواهد بود و مدیران برتر در این زمینه معرفی خواهند شد.

عکس از ایمان بیرانوند

 

  1. لر اصیل

    این شورای شهر اگر نباشد چه مشکلی ایجاد خواهد شد وقتی مانع توسعه و پیشرفت است به چه دردی می خورد بهتر است وزارت کشور راجب شوراها تجدید نظر کند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان