شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » اگر کسی ۲۴ خرداد و رأی مردم را قبول ندارد باید در سمت دیگری خدمت کند

 اگر کسی ۲۴ خرداد و رأی مردم را قبول ندارد باید در سمت دیگری خدمت کند/حسن روحانی گفته است :اگر کسی ۲۴ خرداد و رأی مردم را قبول ندارد باید در سمت دیگری خدمت کند.او این اظهارات را در همایشی که عصر امروز برگزار شده بیان کرده است.
روحانی افزوده است : من در اینجا یکبار دیگر اعلام می‌کنم که از نظر ما فرقی بین این جناح و آن جناح، این حزب و آن حزب نمی‌کند. هر جناحی که بیشتر به ملت خدمت کند از نظر ما جناح برتر است.روحانی تصریح کرد: عنوان و مارک برای ما مطرح نیست و ما هیچ خادمی را حق نداریم از خدمت محروم کنیم. مسئولان اجرایی باید افرادی باشند که به رای مردم در سال ۹۲ معتقد هستند.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما به سوابق و وابستگی سیاسی و جناحی افراد کاری نداریم، گفت: اگر کسی اعتقاد به رای مردم ندارد می‌تواند در کشور فعالیت کند اما نمی‌تواند در مدیریت سطح بالای کشور باشد چرا که مردم قبول نمی‌کنند.
روحانی گفت: اگر کسی ۲۴ خرداد و رأی مردم را قبول ندارد باید در سمت دیگری خدمت کند، سمت زیاد است می‌توانند در پست دیگری خدمت کنند ولی مردم این را نمی‌پذیرند که رأی مردم را قبول نداشته باشند زیرا ما بار سنگینی را به دوش گرفته‌ایم.
وی افزود: وقتی فردی مسئولیتی را برعهده می‌گیرد در برابر خداوند و ملت بار امانت سنگینی بر دوش دارد و ما باید این بار امانت را به مقصد رسانده و به وعده خود وفا کنیم، اگر خدای ناکرده از سوی مسئولان اجرایی کشور به مطالبات مردم و وعده دولت یازدهم سستی در کار ایجاد شود اولین ضربه مهم به اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی است.
روحانی با بیان اینکه سرمایه اجتماعی بزرگترین سرمایه دولت است گفت:‌ امید ما در سایه سرمایه اجتماعی ایجاد شده و ادامه می‌یابد و تدبیر ما نیز برای تقویت سرمایه اجتماعی است.رئیس‌جمهور اضافه کرد: اگر مردم در کنار دولت دست به دست یکدیگر دهند از تمام مشکلات عبور می‌کنیم، البته مشکلات فراوانی پیش رو داریم، رشد مثبت دو یا سه درصد قابل قبول نیست.
 وی گفت: فعلاً به دنبال این هستیم تا چاله چوله‌هایی که قبلاً به وجود آمده را هموار کنیم تا ماشین توسعه سرعت بگیرد،‌ وقتی زمین هموار می‌شود دیگر کسی نمی‌پذیرد که سرعت کم باشد، اکنون استدلال روشن داریم و می‌گوییم رشد منفی ۹درصد را به ۲ یا ۳ درصد رساندیم.
این سخنان حسن روحانی در برخی محافل به عنوان نشانه هایی از تغییر جدید در دولت ارزیابی شده است . برخی هم معتقدند روحانی بنای تغییر نداشته و تنها تلاش داشته به برخی چهره های دولتی هشدار دهد .
اخیرا برخی رسانه های اصلاح طلب و نزدیک به دولت انتقاداتی را از برخی اعضای کابینه مطرح کرده اند.

منبع/مثلث

 

  1. حقوقدان

    خوب است جناب اقای رئیس جمهور و همه طرفداران و مقیدان به ایشان بدانند که ریاست جمهوری در راس نظام جمهوری اسلامی قرار ندارد آن چیزی که در راس است و همه باید به ان اعتقاد عملی داشته باشند و برگفته از اسلام ناب محمدی است ولایت مطلقه فقیه است اگر کسی مخالف ولایت فقیه باشد،اگر کسی فقط شعار بدهد ،اگر کسی ترس از انجام کار دارد و همش به بهانه کارشناسی و… مسائل ابتدایی را معطل میکند ،اگر کسی فقط میخواهد اسمش مدیر باشه و توان کنترل آبدارچی اداره را ندارد ،اگر کسی مردم را از خود و مجموعه اداریش جدا بداند ،اگر کسی میگوید خانواده های شهداء و ایثارگران هستند که هستند ،اگر کسی میگوید قبلی ها کار نکردند همش دنبال اعلام ضعف های دیگران است ،اگر کسی تمام هم و غمش این شده که تمام پست ها در اختیار جریان خودش باشد ،و اگر کسی فکر کند که فقط خودش آدم درست و شایسته ایست و دیگران لایق هیچ نیز نیستند مگر با ایشان هم فکر باشد و هزارن اگر دیگر که اگر در وجود یک شخص باشد نمیتواند مدیر باشد نه اینکه ……!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راستی شما که به سرهنگ …….!!!!!!!!!میکردی خودتان چرا اینطور شدید !!!!!!!!!!!
    خدا به حق شهداء و تمام خون های ریخته شده روحیه ای در تمامی ما به وجود اورد که بفهمیم و بدانیم که مسئولیت و پست و مقام دنیوی سند منگوله دار نیست که صاحب آن باشیم امانت الهی است که در برابر ثانیه ثانیه های آن باید جواب خداوند قادر متعال را بدهیم ….!!!! راستی میخواهیم بگوئیم در طول خدمت من فلان شخص را عوض کردم و …مردم چی سرمایه های انقلاب را میگوئیم خداوند در مورد این سرمایه از مدیران سوال میکند برای مردم چه کردیم ؟چه میکنیم ؟چه خواهیم کرد ؟
    خداوند یاو پشتیبان تمامی مدیران و خدمتگذارن صدیق و توانمند نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران باشد . یاحق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان