شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » بارش شدید باران مانع از حضور پرشور مردم در نماز جمعه نشد

۲۰۱۵۱۱۰۶_۱۲۳۱۳۱

امام جمعه پلدختر گفت: آمریکا و دولت های مستکبر در سطح جهان همچنان فاجعه آفرینی می کنند.به گزارش بلوطستان حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه این هفته پل دختر افزود:آمریکا اگر به خانه خود برگردد آرامش در همه جای جهان حاکم خواهد شد. وی با تقدیر از حضور حماسی مردم پلدختر در راهپیمایی ۱۳آبان گفت: ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار از آمیزه های دین اسلام است و به همین علت ما نمی توانیم بر خلاف آموزه های دینی خود حرکت کنیم.
امام جمعه پلدختر افزود: به جز ایران که با تدابیر مقام معظم رهبری و رهنمودهای پیامبر گونه اش همچنان با اقتدار در برابر ابرقدرت ها استادگی می کند آمریکا و کشورهای غربی اجازه امنیت و آرامش را به ممالک اسلامی نمی دهند.
وی با بیان اینکه امنیت حرم های معصومین امنیت داخلی ایران است،گفت: فرزندان ایران جان خود را فدای دفاع از امنیت حرم های ائمه و معصومین می کنند زیرا کوچکترین بی احترامی را به این حرم هانخواهند پذیرفت.
امام جمعه پلدختراصلی ترین راهبرد آمریکا را تشدید ناامنی و اختلاف افکنی بین مذاهب دانست و خاطر نشان کرد:ردپای آمریکا در فاجعه منا کاملا معلوم بود و عناصر بی خاصیت حاکم بر عربستان در اجرای منویات آمریکا و اسرائیل این فاجعه را بوجود آوردند.
وی مبارزه آمریکا باداعش را غیر قابل قبول توصیف کرد و ادامه داد: کشوری که خودش در بوجود آوردن داعش نقش داشته نمی تواند ادعای مبارزه با آن را داشته باشد.امام جمعه پلدختر نفوذ در فرهنگ و امنیت ایران را راهبرد دیگر آمریکا عنوان کرد و گفت: نفوذ آمریکا در ایران پشت سرش فتنه و آشوب قرار دارد.
سوری سیاست خارجی را متعلق به تمام مردم و نظام ارزیابی کرد و گفت: دیپلمات ها و عناصر سیاست خارجی ما متعلق به همه مردم هستند و باید بر مبنای اصول نظام و تدابیر رهبری حرکت کنند و خط قرمز های مردم را رعایت کنند.
حضور مردم در نماز جمعه پلدختر به روایت بلوطستان:
نماز جمعه پلدختر همچون هفته های گذشته این بار نیز با شکوه برگزار شد. به گزارش بلوطستان در حالی که در ۴۸ساعت گذشته بارش باران پلدختر را فرا گرفته است این بارش ها نیز مانع حضور مردم نشد و با وجود بارش شدید باران حماسه حضور مردم در نماز جمعه پلدختر کمرنگ نشد.

۲۰۱۵۱۱۰۶_۱۲۴۰۴۴

۲۰۱۵۱۱۰۶_۱۲۲۶۵۱

۲۰۱۵۱۱۰۶_۱۲۲۶۴۲

۲۰۱۵۱۱۰۶_۱۲۴۸۲۰

۲۰۱۵۱۱۰۶_۱۲۴۸۲۵

۲۰۱۵۱۱۰۶_۱۲۴۹۱۹

۲۰۱۵۱۱۰۶_۱۲۴۹۰۸

۲۰۱۵۱۱۰۶_۱۲۴۸۵۸

۲۰۱۵۱۱۰۶_۱۲۴۸۴۱

۲۰۱۵۱۱۰۶_۱۲۴۹۳۱

  1. ناشناس

    مردم پلدخترهمیشه اینطوری بوده اند

  2. احمدرضا

    در گذشته چرا عکس تهیه نکردید ؟

  3. مرادي

    بعضی چشم ها نمی خواهند ببینند مردم به خاطر شخص به نماز نیامده اند

  4. احمدرضا

    اونهایی که موقع آقای لروند صف اولی بودن الان کجا رفته اند؟

  5. ک

    جاشونو همینهایی گرفتند که اون موقع تشریف نداشتن

  6. محمدی

    مردم پلدختر دیندار هستند و مومنو برای نماز جمعه همیشه حترام قائل هستند هر کس هم امام جمعه باشد برای آنهافرقی نمی کند

  7. ناشناس

    خوشحالم که نماز جمعه شلوغ است و کسانی که دوست داشتند نماز جمعه را خلوت کنند تا بگویند لروند رفته و مردم نگرانند الان جواب بدهند چرا به نماز جمعه نمی آیند

  8. ناشناس

    برای مردم تعین تکلیف نکنید آقایان بلوطستان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان