شما اینجا هستید
خبری » باید شاهد ثمردهی تمامی تلاش ها در سطوح بالاتر قهرمانی باشیم

‍ ‍نشست تخصصی مهرداد محمودی رییس ورزش وجوانان پلدختر با رییس هیات و تعدادی از مربیان رشته کاراته شهرستان برگزار شد. به گزارش بلوطستان محمودی در این نشست تخصصی که شامگاه پنجشنبه در دفتر ریاست ورزش و جوانان پلدختر برگزار شده بود ، اظهار کرد: هدف از برگزاری نشست های تخصصی شناخت ظرفیت ها ، فهم راهکارها و آسیب شناسی وضعیت رشته های مختلف ورزشی در سطح شهرستان با حضور خود مربیان و داوران و اعضای فنی هیات ها در جهت توسعه ورزش است .

وی با اشاره به بالا بودن ظرفیت های ورزشی در شهرستان پلدختر ، تصریح کرد: رشته کاراته از جمله رشته های ورزشی قدیمی است که ظرفیت بالایی در سطح شهرستان دارد و تعداد زیاد علاقه مندان به این رشته میزان بالای ظرفیت این ورزش را در پلدختر نشان می دهد.

رییس ورزش وجوانان پلدختر با تقدیر از تلاش ها و زحمات پیشکسوتان کاراته و همه کسانی که در طول سالها برای این رشته ورزشی در سطح شهرستان تلاش کرده اند ، افزود : این سطح از علاقه مندی ثمره تلاش همه کسانی است که در طی چندین سال از گذشته تا به امروز برای کاراته پلدختر زحمت کشیده اند و با توجه به آمار ورزشکاران این رشته در شهرستان در صورت هم افزایی و همکاری همه اعضای خانواده کاراته می توانیم شاهد ثمردهی تمامی تلاش ها در سطوح بالاتر قهرمانی باشیم.

وی با بیان اینکه برای رشد کاراته پلدختر باید از نقطه نظرات همه پیشکسوتان و مربیان در هیات استفاده شود، گفت: نقاط ضعف و نقاط قوت باید توسط خود اهالی این ورزش با نگاه تخصصی و فنی شناسایی شود چون این روند به آینده کاراته کمک می کند.

محمودی بر لزوم شکل گیری بهتر و انسجام ساختار هیات های ورزشی خصوصا کاراته تاکید کرد و یادآورشد: پیشکسوتان ، مربیان و قهرمانان کاراته کا باید بیشتر از همیشه یکدیگر را ببیند و با همدیگر هم افزایی داشته باشند تا بتوانند بهتر و با کیفیت تر تجربیات خود را در اختیار مجموعه هیات و علاقه مندان و نوآموزان این رشته قرار دهند .

رییس ورزش وجوانان پلدختر با تاکید بر لزوم اهمیت نگاه تخصصی به ورزش ها ازجمله کاراته ، خاطرنشان کرد: همه ابعاد این رشته مهم ورزشی در شهرستان لازم است مورد ارزیابی فنی قرار گرفته و در جهت تقویت کاراته قرار گیرد.

مهرداد محمودی با تاکید بر لزوم توجه به بحث اخلاق در ورزش و تاثیر آن بر آینده هر رشته ورزشی ، گفت : اختلاف نظر در همه موضوعات و از جمله ورزش امری طبیعی است ولی لازم است از همه نظرات در جهت پیشرفت کاراته استفاده کرد. از طرفی تمامی مربیان کاراته در پلدختر به این ورزش عشق و علاقه خاصی دارند و خود را عضوی از جامعه کاراته استان و کشور می دانند لذا باتوجه به میزان علاقه مندی خانواده های پلدختری به رشته کاراته مربیان و استاتید این رشته باید با همکاری و هم افزایی لازم در راستای پیشرفت حوزه قهرمانی آن در سطوح ملی و فراملی کوشش کنند.

گفتنی است در این جلسه که با حضور حاجی پور رییس هیات کاراته ، حسین عزیزی ، حمید نور علیوند ، نورالله احمدی و فاطمه دریکوند از مربیان کاراته شهرستان برگزار شده بود هرکدام از حاضرین با بیان دیدگاه های آسیب شناسانه نقطه نظرات خود را در راستای پیشرفت و ارتقا کاراته شهرستان بیان کردند.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان